English

مدیر عامل آبفای استان اصفهان:

۷۳ درصد استان اصفهان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه 31 تصفیه خانه فاضلاب در استان در مدار بهره برداری است عنوان کرد: 73 درصد استان اصفهان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

73 درصد استان اصفهان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان گفت: استان اصفهان از نظر تعداد تصفیه خانه فاضلاب در کشور مقام اول را دارد و 13 درصد تصفیه خانه های کل کشور را به خود اختصاص داده است. 

وی ظرفیت اسمی تصفیه خانه های در مدار بهره برداری را 284 میلیون متر مکعب در سال و ظرفیت فعلی تصفیه خانه های فاضلاب را 192 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: 11 تصفیه خانه به روش لجن فعال، 13 تصفیه خانه به روش لاگون هوا دهی و 7 تصفیه خانه به روش برکه تثبیت کار تصفیه فاضلاب را انجام می دهند.

اکبریان بهره برداری بهینه از تصفیه خانه های فاضلاب را یکی از اهداف مهم شرکت عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف، کنترل و نظارت بر روی  فرآیند تصفیه و تجهیزات در دستور کار شرکت قرار دارد. 

مدیرعامل آّبفای استان اصفهان با بیان اینکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب کاملا مطابق با استانداردهای زیست محیطی انجام می شود گفت: سازمان های نظارتی کیفیت پساب تولیدی به صورت دقیق و مستمر کنترل می کنند.

گفتنی است جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب استان بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر،  طول شبکه جمع آوری 8461 کیلومتر و طول خطوط انتقال فاضلاب 524 کیلومتر در استان است. در استان 41 شهر دارای انشعابات فاضلاب و 5 روستا دارای تاسیسات فاضلاب هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه