English

مدیر عامل آبفای استان اصفهان:

درحال حاضر توزیع عادلانه آب در اصفهان عملیاتی شده است

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت:در روزهای اخیر به دلیل گرمای طاقت فرسا و افزایش مصرف، آب قسمت های محدودی در سطح شهر اصفهان با افت فشار روبرو شد که خوشبختانه با تلاش های بی وقفه فعالان صنعت آبفا، هم اکنون توزیع عادلانه آب در اصفهان عملیاتی شده است.

درحال حاضر توزیع عادلانه آب در اصفهان عملیاتی شده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان در جلسه شورای مدیران  با اشاره به آبرسانی به جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در قالب ۱۰۰ شهر و هزار روستا در استان اصفهان اعلام کرد: در تابستان سال جاری به رغم افزایش بی سابقه دما، پایداری شبکه آب در اکثر روزهای سال در سطح استان برقرار بود این در حالیست که در روزهای اخیر به دلیل گرمای طاقت فرسا و افزایش مصرف، آب قسمت های محدودی در سطح شهر اصفهان با افت فشار روبرو شد که خوشبختانه با تلاش های بی وقفه فعالان صنعت آبفا، هم اکنون توزیع عادلانه آب در اصفهان عملیاتی شده است.

وی  بر ارائه خدمات پایدار در طول سال به ویژه تامین و توزیع عادلانه آب تاکید کرد و اظهار داشت: قبل از شروع فصل تابستان به منظور ارائه خدمات رسانی پایدار به مردم مانور شیرآلات، اصلاح شبکه فرسوده، زون بندی شبکه برای فشار یکسان و توزیع عادلانه آب در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از حضور میدانی کارکنان و مدیران در سطح شهر و استان به منظور خدمات رسانی پایدار به مردم خبر داد و خاطر نشان ساخت: در فصل تابستان برای ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات آبفا به ویژه تامین پایدار آب شرب، کارکنان و مدیران صنعت آبفای استان اصفهان با حضور در محلات و نقاط مختلف شهرها و روستاها مانع از هر گونه اختلال در عرصه خدمت رسانی شدند.

اکبریان با بیان اینکه در سال جاری پروژه های قابل توجهی در راستای توزیع عادلانه آب در سطح استان عملیاتی شده تصریح کرد: قطعا با توسعه تکنولوژی هایی همانند سیستم های تله متری،تله کنترل و پایش هوشمند تاسیسات، آب به بهترین نحو ممکن میان مردم توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه با توجه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم کلیه مدیران استان موظف شدند به همراه پرسنل مربوطه بصورت ۲۴ ساعته در محل خدمت حاضر و بر روند توزیع آب و بالاخص نظارت بر تانکرهای آبرسانی برای خدمت به دسته جات و مواکب عزاداری اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه