English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اتوبوس‌های بخش خصوصی امکانات سرمایشی ندارد/ تذکرات لازم به اتوبوسرانی داده شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اتوبوس‌های متعلق به بخش خصوصی امکانات سرمایشی ندارد، گفت: تذکرات لازم به شرکت واحد اتوبوسرانی داده شده است تا نسبت به اصلاح این موضوع اقدامات لازم انجام شود.

اتوبوس‌های بخش خصوصی امکانات سرمایشی ندارد/ تذکرات لازم به اتوبوسرانی داده شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: اتوبوس به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل عمومی باید از جهات مختلف رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط اتوبوس‌ها به لحاظ سیستم سرمایشی در ایام گرم سال باید به گونه‌ای باشد که هوای مناسبی داخل اتوبوس وجود داشته باشد، افزود: به رغم اهمیت این موضوع، در حال حاضر شکایاتی از سوی برخی شهروندان وجود دارد مبنی بر اینکه در تعدادی از اتوبوس‌ها این امکان مهیا نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اتوبوس‌های متعلق به بخش خصوصی امکانات سرمایشی ندارد، تصریح کرد: تذکرات لازم به شرکت واحد اتوبوسرانی داده شده است تا نسبت به اصلاح این موضوع اقدامات لازم انجام شود، طبیعی است که اگر بخش خصوصی در این ارتباط همکاری نکند طبق قرارداد منعقد شده اقدامات انضباطی صورت می‌گیرد لذا خواسته شورا پیگیری این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه در بعضی خطوط سرفاصله زیاد اتوبوس‌ها مورد گلایه شهروندان است، خاطرنشان کرد: سرفاصله خطوط خارج از شهر بیشتر از سایر خطوط است که علت اصلی آن کمبود اتوبوس و راننده است، امیدواریم با اقدامات به عمل آمده این مشکلات بر طرف شود.

قربانی با بیان اینکه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده است، گفت: تا کنون کمتر از ۵۰ دستگاه تحویل داده شده است و پیگیری‌های لازم برای تحویل مابقی اتوبوس‌ها در حال انجام است، به غیر از این با شرکت‌های دیگر نیز در راستای تهیه اتوبوس بیشتر مذاکرات انجام می‌شود تا به‌ویژه در ابتدای سال تحصیلی در این خصوص مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه