English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

لزوم مجازات بازدارنده برای مسببین آتش سوزی درخت‌های شهر اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم مجازات بازدارنده برای مسببین آتش سوزی درخت‌های شهر اصفهان توسط دستگاه قضا تاکید کرد.

لزوم مجازات بازدارنده برای مسببین آتش سوزی درخت‌های شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور با محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: این اتفاق باعث اتحاد بیش از دو میلیارد مسلمان شده و بدانند که مسلمانان در مقابل این اتفاق خواهند ایستاد. نفرت و دشمنی ما به سمت این اتفاق خواهد بود و ان شالله شاهد باشیم که چنین اقدامات شنیعی رقم نخورد. هرچند می‌دانیم پشت این قضیه صهیونیست است که صدای فروپاشی آن‌ها به گوش می‌رسد.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد سوختن یک اصل درخت پنجاه ساله در جوار شهرداری بودیم که گویا اقدامی عمدی بوده است. مجموعه شهری گزارشی از این اقدامات در سطح شهر را ارائه کنند تا ببینیم این آتش سوزی‌ها چه دلیلی دارد زیرا تهدیدی برای اکولوژی است. از مقام قضایی نیز تقاضای ورود داریم تا با کسانی که چنین اتفاقاتی را رقم می‌زنند برخورد شود و محکومیت‌های بازدارنده صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در مراسم‌های عزاداری اظهار کرد: شاهد حضور کودکان و نوجوانان و جوانان در جلسات حسینی هستیم و قطعا مراسم‌های پرشوری را در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهیم دید. این اتفاق در حالی است که دشمنان به دنبال شبهه افکنی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه