English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خبر داد؛

دعوت از مسئولان شهرداری اصفهان برای پاسخگویی در خصوص حادثه شهربازی ناژوان

دادستان اصفهان گفت: معاون شهردار، مدیرعامل آتش نشانی، مدیر ساماندهی منطقه تفریحی ناژوان و مدیرکل استاندارد اصفهان برای ارائه توضیحات در خصوص حادثه شهربازی به دفتر دادستان دعوت شدند.

دعوت از مسئولان شهرداری اصفهان برای پاسخگویی در خصوص حادثه شهربازی ناژوان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد موسویان اظهار داشت: در پی وقوع حادثه در شهر بازی ناژوان که منجر به مصدومیت ۹ نفر نوجوان گردید، معاون شهردار، مدیرعامل آتش نشانی، مدیر ساماندهی منطقه تفریحی ناژوان و مدیر کل استاندارد اصفهان جهت ارائه توضیحات و بررسی موضوع به دفتر دادستانی دعوت شدند

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد ایمنی و استاندارد و ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تأمین آن در تمامی دستگاه‌ها و نهادها افزود: معاونت حقوق عامه دادسرا در خصوص رعایت موارد ایمنی تذکرات لازم را اعلام کرد.

موسویان ادامه داد: دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان با حساسیت پیگیر این موضوع بوده و مقرر گردید در این خصوص مسؤولان مربوطه گزارش کاملی به دادسرا ارائه نمایند و بی شک دستگاه قضائی استان با فرد یا افرادی که با اهمال یا ترک فعل خود زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان بر ضرورت رعایت همه موارد مرتبط با استاندارد در ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و سایر مراکز تفریحی و عمومی تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه