English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبرداد؛

تلاش ۴ ساعته امدادگران برای امداد رسانی به زوج کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات چرمهین لنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از تلاش ۴ ساعته امدادگران برای امداد رسانی به زوج کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات کوه شاه لولاک چرمهین در شهرستان لنجان خبرداد.

تلاش ۴ ساعته امدادگران برای امداد رسانی به زوج کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات چرمهین لنجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدنوید متقی گفت: در تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اصفهان (EOC) مورخ ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۰:۴۵ با پایگاه امداد و نجات قلعه آقا مبنی بر گرفتار شدن دو نفر در رشته کوه‌های زاگرس در قسمت بالایی آبشار شاه لولاک ، بلافاصله یک تیم مستقر در پایگاه قلعه آقا و یک تیم کوهستان از شعبه هلال احمر زرین شهر ، متشکل از ۷ نفر نجاتگر آموزش دیده محل حادثه اعزام شد.

وی افزود : بلافاصله عملیات جست‌وجو و نجات و صعود از ارتفاعات برای پیدا کردن افراد گرفتار ، با همکاری عوامل آتش نشانی شهر چرمهین آغاز شده و پس از دو ساعت و نیم تلاش با توجه به سختی شرایط و تاریکی شب ، این دو کوهنورد در صخره‌های بالا دست آبشار شاه لولاک پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد : این عملیات در ساعت ۰۰:۳۵ بامداد روز سه شنبه بیستم تیر ماه پس از چهار ساعت تلاش نجاتگران  جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان و تیم آتش نشانی چرمهین با ورود ۲ کوهنورد اصفهانی به پارکینگ آبشار شاه لولاک به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه