English

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

پلمب ۲۶ واحد ضایعاتی متخلف در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از پلمب26 واحد ضایعاتی که در زمینه خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت می کردند در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد .

پلمب 26 واحد ضایعاتی متخلف در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: در راستای  قطع کردن ارتباط سارقان با افراد مالخر  ماموران کلانتری 26 زینبیه شهرستان اصفهان ضمن تشکیل کارگروه و جلسات متعدد و همفکری با ادارات و ارگان های برون سازمانی، برخورد قانونی و پلمپ برخی از واحدهای ضایعاتی متخلف که به عنوان مکانی برای  فروش اموال مسروقه توسط سارقان بودند در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از عوامل افزایش جرائم و سرقت ها وجود مالخران و تراکم سوله های خرید و فروش ضایعاتی است  با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی و شهرداری و همچنین استفاده از ظرفیت یگان امداد شهرستان در دو مرحله طرح شناسایی و پلمپ واحدهای ضایعاتی که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت دارند  به مرحله اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در اجرای این طرح تعداد 24 واحد ضایعاتی که در زمینه خرید و فروش خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می کردند با دستور قضائی توسط ماموران کلانتری 16 اصفهان پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به استقبال خوب مردم از اجرای طرح مذکور از تداوم این گونه اقدامات و طرح های پلیسی خبر داد و گفت: به خریداران اموال مسروقه هشدار می دهیم که پلیس فعالیت آنان زیر نظر دارد و با رصد هوشمندانه خود در سریع ترین زمان ممکن به سراغ آنها می آید و اجازه نخواهد داد این افراد با همکاری سارقان و مجرمان امنیت و آسایش مردم را بهم زده و به اموال آنان آسیب بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه