English

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبرداد؛

برپایی۱۰۰ موکب فرهنگی در عید غدیر در اصفهان /پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برپایی۱۰۰ موکب فرهنگی به مناسبن عید بزرگ غدیر در اصفهان خبرداد.

برپایی۱۰۰ موکب فرهنگی در عید غدیر در اصفهان /پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی فوقی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۰۰ موکب در ایام غدیر در اصفهان برپا خواهد شد، گفت: پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار خواهد شد که ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر لزوم نگاه تحولی در تبلیغ اظهار کرد: حدود ماه پیش ستاد غدیر در استان اصفهان تشکیل شد و با نگاهی جدید رویدادهای این روز مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به تسهیل مجوز برگزاری رویدادهای غدیر و تأسیس کارناوال‌های شادی گفت: متأسفانه در بحث شادی تخصص ویژه نداریم، بنابراین تسهیل‌گری برای پرداختن به شادی در معابر و ورودی مساجد و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی بدون ایجاد راه بندان در این جلسات بررسی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به جلسات مشترک با هیات‌های مذهبی گفت: امروز با ذائقه متفاوت نوجوانان و جوانان در برگزاری رویدادهای مذهبی مواجه هستیم که در جلسات مشترک با هیات‌های مذهبی به این موارد تاکید شد.

وی با بیان اینکه استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم‌هایی که در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود نسبت به دیگر مراکز کمتر است، گفت: برای حضور پرشورتر جوانان در مناسبت‌های عبادی باید تدبیر و برنامه‌ریزی شود. گرچه جوانان ما معتقد و علاقه‌مند هستند اما آن‌ها از ما انتظار یک تحول دارند و ما باید مقتضیات زمان را درنظر بگیریم.

فوقی گفت: انتظار ما از شهرداری در حوزه رویدادهای دینی بیشتر است و در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی انتظار مساعدت بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ موکب در ایام غدیر در اصفهان برپا خواهد شد، گفت: امسال برای نخستین بار، توزیع ارزاق در ایام دهه ولایت انجام خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار خواهد شد که ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر قرار خواهد گرفت. این برنامه متعلق به سازمان تبلیغات نیست و مردمی است که امیدواریم مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به تاسیس بنیاد نوجوان در سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: این بنیاد در ایام عید غدیر، جشن‌های نوجوانانه را پیگیری خواهد کرد و هدف به میدان آوردن نسل نوجوان در چنین رویدادهایی است.

فوقی خاطرنشان کرد: همچنین پویش نشر خوبی‌ها با تشکیل جلسات آموزشی حدود ۲۰۰ نفر مبلغ در دستور کار قرار داشت که در بحث تبیین چگونگی پرداختن به مناسبت‌های نشاط آفرین مانند غدیر آموزش دیده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشن‌های محلی در خیابان‌ها و پارک‌ها گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این رویدادها به حمایت و تسهیل‌گری شهرداری اصفهان نیازمند هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه