English

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان خبرداد؛

پایان قدرت نمایی یک شرور در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به قصد اخاذی از یکی از بانوان وی را در انظار عمومی با سلاح سرد مورد تهدید قرار داده بود در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان دستگیر شد.

پایان قدرت نمایی یک شرور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای وصول شکایتی از سوی معاون قضایی مجتمع شماره 3 اصفهان مبنی بر اینکه فردی شرور به قصد اخاذی از یکی از بانوان وی را در انظار عمومی مورد تهدید با سلاح سرد قرار داده بود موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : طی هماهنگی قضایی و با تشکیل تیم های عملیاتی ماموران وارد عمل شده و به محل اختفای نامبرده وارد که متهم به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از صحنه را داشت اما با اقدام به موقع و سریع ماموران دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان با اشاره به کشف یک گرم هروئین ، دو تیغه سلاح سرد و یک قبضه سلاح کلت کمری  ازمخفیگاه متهم گفت: این فرد شرور پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه