English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

سرقت ۲۰۰ میلیاردی باند سارقان منازل در ۴ استان کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که با دستبرد به منازل مردم در 4 استان کشور 200 میلیارد ریال به جیب زده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرقت 200 میلیاردی باند سارقان منازل در 4 استان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور در جمع خبرنگاران بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه ها نهایتاً رد پای باندی 4 نفره را در این سرقت ها بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با شناسایی هویت اصلی متهمان مشخص شد این افراد جزو مجرمان در حرکت بوده و در استان های البرز، تهران و قم نیز اقدام به سرقت منزل کرده و تحت تعقیب پلیس آگاهی این استان ها قرار دارند.

سردار علینقیان پور تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهر کاشان مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مرجع قضائی به شهرستان کاشان رفته و در یک عملیات ضربتی مخفیگاه متهمان را به محاصره خود در آورده و هر 4 متهم را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند دستگیر کردند.

وی از کشف 2 قبضه کلت جنگی به همراه 70 عدد فشنگ مربوطه ، تعدادی پلاک خودروی جعلی، مقادیری طلا و دلار و یک دستگاه خودروی سواری تارا سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: اعضای این باند در تحقیقات صورت گرفته در مجموع به 30 فقره سرقت اموال شامل طل، نقره، ارز و سکه از منازل مردم اعتراف کردند که ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی مال باختگان خبر داد و گفت: با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات پرونده تشکیل و این متهمان برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه