English

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه

پفرمانده انتظامی استان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان این قوه و دست اندرکاران امر قضا تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در پیام سردارحمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه آمده است:

« قوه قضاییه نبض دستگاه اداری و وضعیت عمومی کشور است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از 4 دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است.

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا بویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان ها و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاشها و خدمات شایسته همه ی کسانی که در برقراری عدل و عدالت تلاش می کنند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه