English

مدیر مجوعه فرهنگی هنری کاکتوس :

برای اولین بار ناشنوایان اصفهانی طعم سینما را چشیدند

مدیر مجوعه فرهنگی هنری کاکتوس گفت: به میزبانی مجموعه فرهنگی هنری کاکتوس ۸۰۰ دختر ناشنوا اصفهانی در سانس های متفاوت و سینماهای نزدیک به محل سکونت خود برای اولین بار به سینما رفتند.

برای اولین بار ناشنوایان اصفهانی طعم سینما را چشیدند

جابر عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: پس از آنکه متوجه شدیم تاکنون ناشنوایان اصفهانی به سینما نرفته‌اند و یکی از مطالبات آنها تماشای فیلم در سینما است تصمیم گرفتیم که ۸۰۰ ناشنوا اصفهانی را به سینما بیاوریم.

وی با بیان اینکه ناشنوایان به دلیل مشکلاتی همچون هزینه بالا تهیه بلیط سینما، رفت و امد و رزرو یک سانس سینما مخصوص به خود تاکنون به سینما نیامده بودند، افزود: در سانس های متفاوت ۸۰۰دختر ناشنوای اصفهانی را به میزبانی مجموعه فرهنگی هنری کاکتوس به سینما بردیم و درنظر داریم در مراحل بعد برنامه های تفریحی خاص و متفاوتی برای این عزیزان برنامه ریزی و در دستور کار مجموعه قرار دهیم.

مدیر مجموعه فرهنگی هنری کاکتوس تصریح کرد: چند فیلم سینمایی مانند تگزاس، بی صداحلزون و اینه بغل برای ناشنوایان مناسب سازی شده بود و ما انتخاب فیلم را بر عهده ناشنوایان گذاشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از دیدن فیلم های سینمایی توسط ناشنوایان با آنها گفت و گو کردیم از نظر آنها تماشای فیلم در سینما بسیار لذت بخش و جذاب است.

مدیر مجوعه فرهنگی هنری کاکتوس در پایان گفت: ناشنوایان در همان ابتدای تماشای فیلم خیلی خوب توانستد با آن ارتباط برقرار کنند و به گفته خودشان به خوبی متوجه فیلم شدند.

سینما ناشنوایان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه