English

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد:

تکمیل ظرفیت هتل‌های اصفهان و کاشان در آستانه عید سعید فطر/ پیش بینی ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان از تکمیل ظرفیت هتل‌های اصفهان و کاشان در آستانه عید سعید فطرخبر داد.

تکمیل ظرفیت هتل‌های اصفهان و کاشان در آستانه عید سعید فطر/ پیش بینی ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ایزدی گفت: هم اکنون ظرفیت رسمی هتل‌های اصفهان و کاشان برای تعطیلات عید سعید فطر امسال به اتمام رسیده است، اما امکان اقامت در دیگر نقاط استان فراهم است.

وی افزود: خانه‌های استیجاری، چادرخواب و دیگر امکانات اقامتی برای مسافران در شهر اصفهان و کاشان در نظر گرفته شده است و دیگر شهرستان‌های تاریخی و گردشگری استان از جمله چادگان، خوانسار، نطنز، نایین، خوروبیابانک، آران و بیدگل و شرق اصفهان برای میزبانی و پذیرایی از مسافران آماده است.

این مقام مسئول ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر را در ایام تعطیلات فطر به اصفهان پیش بینی کرد و گفت: در مراکز اقامتی وهتل‌ها احتمال اسکان بیش از ۶۰۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان بر توسعه ظرفیت گردشگری در تمام نقاط استان تاکید کرد و افزود: اصفهان دارای شهر‌های با جاذبه و اقلیم‌های گردشگری متفاوت است که کمتر شناخته شده بنابراین نباید گردشگران را تنها در مرکز استان و شهر کاشان متمرکز کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه