English

رئیس آموزش و پرورش کاشان:

مدرسه زیرساخت توسعه پایدار است

رئیس آموزش و پرورش کاشان از مدرسه به عنوان زیرساخت توسعه پایدار یاد کرد و گفت: امکانات دولت برای مدرسه‌سازی محدود است.

مدرسه زیرساخت توسعه پایدار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین مقنی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه مدرسه زیرساخت توسعه پایدار است، بیان داشت: امکانات دولت برای مدرسه‌سازی محدود است، اما خیرین کاشان این واقعیت را به خوبی درک کردند و عاشقانه در این امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت کردند.

 کمک یک هزار میلیارد تومانی خیرین کاشانی برای ساخت مدرسه

رئیس آموزش و پرورش کاشان افزود: خیرین مدرسه ساز در سال گذشته یک‌هزار میلیارد تومان یعنی دو برابر اعتبارات دولت برای ساخت مدرسه کمک کرده‌اند.

 کاشان شهر الگو در زمینه خیرین مدرسه‌ساز

حسین مقنی تصریح کرد: خیران کاشانی با تمام توان خود در زمینه مدرسه‌سازی اقدام نمودند، که بدون شک در کشور جزء پیشگامان بودند و کاشان شهر الگو در زمینه خیرین مدرسه‌ساز به شمار می‌رود.

رئیس آموزش و پرورش کاشان  ادامه داد: در شرایط نامناسب اقتصادی اگر خیران نباشند، بهسازی و بازسازی مدارس با مشکل روبه‌رو می‌شود و خیران مدرسه‌ساز تحولات بزرگی را در تمام عرصه‌های جامعه بشری هر کشور رقم می‌زنند.

 وی در ادامه اظهار داشت: کاشان دارای 440 واحد آموزشی است که از این تعداد 100 واحد آموزشی با قدمت 40 تا 60 سال هستند.

اموزش و پرورش کاشان

 حفظ حجاب و عفاف باعث ارزش و اهمیت به بانوان است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رعایت حفظ حجاب، دختران و زنان مسلمان باعث ایجاد ارزش و اهمیت می کند و آنان را از گرایش به آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می دارد عنوان کرد.

جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال

آیت الله سید سعید حسینی در ادامه سخنان خود اظهار داشت:جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است

وی افزود: این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است و شما از امروز در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کنید تا آینده خود را بسازید و سعادتمند شوید.

امام جمعه کاشان در ادامه بیان کرد: وظیفه خانواده‌ها و مربیان این است که دانش‌آموزان امروز را به گونه‌ای تربیت کنند که بتوانند انسان‌های وارسته و مفیدی برای آینده جامعه شده و آینده‌سازان معنوی کشور باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه