English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری یک راننده متخلف با گواهینامه جعلی در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از دستگیری یک راننده مختلف که با ارایه گواهینامه جعلی قصد فرار از دست قانون را داشت، خبر داد.

دستگیری یک راننده متخلف با گواهینامه جعلی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان یک راننده متخلف را به منظور اعمال قانون متوقف و از او مدارک خواستند.

وی افزود: هنگامی که راننده متخلف گواهینامه را به ماموران ارایه داد ، یکی از ماموران با ذکاوت و تجربه بالایی که داشت متوجه شد این گواهینامه جعلی است و راننده دستگیر شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد:جعل فیزیکی گواهینامه های رانندگی بدلیل نداشتن سابقه اسنادی و قانونی هیچ فایده ای نداشته و حتی پیگرد قانونی و قضایی برای دارنده گواهینامه جعلی دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد در دام دلالان سودجو با عناوین و ترفندهای مختلف مبنی بر آشنایی با مامورین پلیس و صدور گواهینامه کاملا واقعی در قبال دریافت مبالغ هنگفت نیافتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به روش های شناسایی گواهینامه رانندگی اصلی از جعلی گفت: در مرحله اول باید گواهینامه را از نظر اعتبار بررسی کنید که برای این کار باید به هولوگرام کارت گواهینامه رانندگی دقت کنید، از آنجا که تنها به هولوگرام نمی شود اعتماد کرد، می توانید با مراجعه به سایت راهور 120 و اپلیکیشن پلیس من در سریع ترین زمان با توجه به اطلاعات کد ملی و اسم مندرج در روی کارت از وضعیت اعتبار گواهینامه رانندگی اطمینان حاصل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه