English

شهردار اصفهان خبر داد:

تلاش برای کاهش فاصله طبقاتی در منطقه ۱۰ شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: باید تلاش کنیم تا فاصله طبقاتی در منطقه 10 شهر اصفهان کاهش پیدا کند از این رو، بخش های کم بضاعت منطقه شناسایی شده است.

تلاش برای کاهش فاصله طبقاتی در منطقه 10 شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم زاده در بازدید هفتگی خود از مناطق بیان کرد: بخشی از منطقه 10 شهر اصفهان، نسبتا مرفه بوده و جزو مناطق گران قیمت شهر به شمار می‌رود و بخشی از این منطقه، متاسفانه شرایط زیستی و اجتماعی مطلوبی ندارد که باید تلاش کنیم تا این فاصله طبقاتی در منطقه کاهش پیدا کند از این رو، بخش های کم بضاعت منطقه شناسایی شده است.

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرا و پروژه های پیشنهادی منطقه برای سال 1401 اظهار کرد: این پروژه‌ها حکایت از جنب و جوش و پویایی در منطقه دارد؛ منطقه‌ای که متفاوت با دیگر مناطق است و مظاهر فقر و غنا را به صورت توامان در این منطقه شاهد هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بخشی از منطقه نسبتا مرفه و جزء مناطق گران قیمت شهر به شمار می رود و بخشی از این منطقه متاسفانه شرایط زیستی و اجتماعی مطلوبی که در شان شهروندان باشد، ندارد.

شهردار اصفهان افزود: قرار است تلاش کنیم تا این فاصله طبقاتی در منطقه کاهش پیدا کند در این راستا بخش های کم بضاعت منطقه شناسایی شده است و در طول چهار سال تلاش می شود سبک زندگی در این محلات محروم با کمک اهالی محله، ارتقا یابد.

قاسم زاده بیان کرد: امیدوارم با همت مردم و تلاش همکاران در شهرداری منطقه 10 این فاصله طبقاتی روز به روز کاهش پیدا کند و شاهد زندگی مبتنی بر عدالت و استفاده مشترک از همه خدمات شهر، برای شهروندان در این منطقه باشیم.

شهرداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه