English

امام جمعه رشت عنوان کرد:

برخورد با عاملان کم کاری در حل معضل زباله سراوان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مدیرانی که در ماجرای ساماندهی زباله سروان کم کاری کردند باید محاکمه شوند.

برخورد با عاملان کم کاری در حل معضل زباله سراوان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت:در سال نود ۹ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی زباله سراوان در نظر گرفته شده بود، اما ظاهرا هیچ اقدام اساسی برای حل معضل بزرگ سراوان انجام نشد.
 وی با اشاره به اینکه ر رییس جمهور در سفر خود به گیلان، شخصا پیگیر حل این مشکل بود افزود: از دادستان گیلان می‌خواهیم که هر مدیری که در ماجرای سراوان کم کاری کرده است و یا بودجه‌ای را به تهران و خزانه برگردانده است که به نوعی در مدیریت این معضل اشکال ایجاد کند باید محاکمه و روند حل این مشکل هم پیگیری شود.
خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به جنگ در غزه و تلاش‌های استکبار جهانی برای محق نشان دادن اسراییل گفت: جوانان فلسطینی تازه بعد از ۷۵ سال جنگ منفعلانه، با الگو قرار دادن جوانان مبتکر، خلاق و دلیر ایرانی عرصه را بر صهیونیست‌های غاصب تنگ کردند و این جهاد تا پیروزی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
عباس خیراتی معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان پدافند غیرعامل کشور هم که سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت بود با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل می‌تواند زمینه یک دفاع جامع و کامل را فراهم کند گفت: این پدافند ظرفیت و توان دفاعی کشور را در بخش غیرنظامی افزایش می دهد و دربسیاری از موارد به عنوان یک اصل برای مقابله با تهدیدات محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه