English

امام جمعه کرمانشاه:

مسلمانان کشتار مردم بیگناه غزه را تحمل نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کشتار مردم و کودکان بیگناه غزه را جنایتی بزرگ از سوی صهیونیست‌ها دانست و گفت: این موضوع برای مسلمانان قابل تحمل نیست.

مسلمانان کشتار مردم بیگناه غزه را تحمل نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری امروز ۲۸ مهر در اولین خطبه‌های نماز جمعه خود در کرمانشاه، بااشاره به کشتار زنان و کودکان و مردم غزه توسط صهیونیست های غاصب، اظهار کرد: تداوم جنایات و حملات اسرائیلی ها، وحشی گری آنان را به دنیا ثابت کرده است.

وی افزود: طبق وعده و سنت الهی، این ملت فلسطین و مسلمانان هستند که از این نبرد نابرابر پیروز بیرون خواهند آمد و اسراییل نابود می شود.

امام جمعه کرمانشاه بر لزوم اتحاد امت اسلامی در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: اتحاد امت اسلام می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش کرمانشاه را استانی با ظرفیت های بسیار بالا خواند و افزود: این استان با داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می تواند مسیری رو به پیشرفت را طی کند.

غفوری که اخیرا به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شده، گفت: خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر خادمی مردم رشید، دلاور، متدین و شهید پرور استان کرمانشاه را نصیبم کرد و  مایه خوشحالی است که بار دیگر این توفیق با حکم و دستور رهبر معظم انقلاب نصیبم شد.

وی افزود: از همه اقشار مختلف جامعه دعوت می کنم که همه دست در دست هم برای پیشرفت استان در همه زمینه ها اعم از ازدواج جوانان، اشتغال جوانان و در خصوص ارتقای شاخص های کلی استان اعم از فرهنگی، اقتصادی، امنیتی تلاش مضاعف کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: امروز با همه شهدا پیمان می بندیم و اعلام می کنیم تا آخر عمر بر سر عهد خود با آنان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه