English

امام جمعه کرمانشاه:

انقلاب برای ما ارزان تمام نشده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امریکا در حال ناامید جلوه دادن ماست، گفت: با توجه به اینکه امید و عقلانیت مربوط به نظام و انقلاب است، باید همه با عقلانیت به پیش برویم.

انقلاب برای ما ارزان تمام نشده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: باید بدانیم این انقلاب برای ما ارزان تمام نشده. ۳۰۰ هزار نفر برای پیروزی این انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

وی تاکید کرد: با وجود گرانی‌ها و مشکلات طاقت فرسا، اما اسلام و انقلاب ما در دنیا نمونه است.تمامی دنیا می‌خواهد که قدرت جمهوری اسلامی را داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به سالگرد حمله نظامی امریکا اشاره کرده و گفت: در حمله نظامی آمریکا به طبس لشکر خدا به نفع انقلاب و اسلام عمل کرد و با شن و باد نیروهای آمریکا را زمین‌گیر کرد.

وی به سوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سپهبد قرنی فرمانده کل ارتش و سردار حجازی اشاره کرد و گفت: این شهیدان سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین دانشجویان را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: آینده انقلاب در دستان این جوانان عزیز است.

وی در خطبه اول نماز جمعه گفت: خدا همه ما را دعوت به تذکر،توجه و بندگی می‌کند و باید اطاعت کنیم چون راه و مسیر انسان همین است.

آیت الله علما اظهار داشت: زندگی مادی و دنیوی انسان توام با غفلت است. امور دنیا طوری ما را مشغول می کند که یک سری چیزها را فراموش می کنیم و فراموش و این غلفت سم مهلکی است.

وی عنوان کرد: قرآن روابات و امامان همه سفارش می‌کنند که متوجه و بیدار باشیم و از عمرمان به خوبی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین گفت: انسان خلاصه و عصاره عمر را در وصیت نامه خود می‌گوید.امیرالمومنین در وصیت به فرزندان خود فرزندانش را توصیه به تقوا می‌کند.

وی افزود: تقوا نه کهنه می شود نه از بین می رود بلکه همیشه برای انسان سرمایه است. این سرمایه را نباید به راحتی از دست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه