English

فرمانده نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه:

بُرد موشک‌های ایران تمام نقاط اسراییل را تحت نظر دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی از موشک‌های ایران و نیروی مقاومت در امان نیست.

بُرد موشک‌های  ایران تمام نقاط اسراییل را تحت نظر دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران روز جمعه در آیین روز قدس در اجتماع مردم روزه دار کرمانشاه گفت: امروز هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی نیست که از بُرد موشک‌های جمهوری اسلامی ایران و نیروهای محور مقاومت در امان باشد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: اگر در گذشته جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ با رژیم غاصب صهیونیستی به جنگ می پرداختند امروزه آنها قادرند در آنی از زمان صدها موشک را بر سر این رژیم کودک کش بریزند.

وی اضافه کرد: امروزه غاصبان صهیونیست با آنچنان فشاری از سوی محور مقاومت مواجه شده اند که مجبور شده است در اطراف خود دیوار وسیعی احداث و با نصب گنبد آهنین اندکی احساس آرامش کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این امر به دلیل نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری حاصل شده است اظهار کرد: بروز این شرایط باعث شده تا روز به روز حلقه محاصره رژیم صهیونیستی از سوی جبهه مقاومت تنگتر شده و آنها بیشتر در انزوا و حالت ضعف قرار بگیرند.

 

رژیم صهیونیستی از شعارهای خود عقب نشینی کرده است

امیر حیدری یادآور شد: این رژیم غاصب که زمانی رویای توسعه از نیل تا فرات را در سر می پروراند امروزه به دلیل سیاست های ایران اسلامی و همراهی دیگر ملت های مسلمان جهان مجبور شده است از همه شعارهای گذشته خود عقب نشینی کند.

وی گفت: صهیونیست ها فکر می کردند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به آرامش دست خواهند یافت ولی غافل از آن بودند که مردم ایران اسلامی و همه سرداران این نظام خود قاسم سلیمانی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی از موشک‌های ایران در امان نیست

امیر حیدری اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و اقدامات جبهه مقاومت، امروزه رژیم اشغالگر فلسطین به شکل دو قطبی درآمده و با تداوم این شرایط شاید و با اذعان خود سرمداران این رژیم، آنها حتی ۱۰ سال آینده خود را نیز به چشم نبینند.

 

ایران در حال بدست آوردن جایگاهی جدید در نظم نوین جهانی است

وی با بیان اینکه امروزه جهان در حال تجربه کردن یک نظام نوین جهانی است اضافه کرد: نظمی که قدرت های بزرگ جهانی در گذشته ایجاد کرده بودند امروزه در حال تغییر است و جمهوری اسلامی ایران آن را بهم ریخته و در حال بدست آوردن جایگاه جدید و تاثیرگذاری در این عرصه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ شعار نه شرقی نه غربی توانسته است خود را با دو قدرت بزرگ جهان هم وزن کرده و شرایطی را فراهم سازد تا این قدرت ها به دلیل موقعیت ژئوپلتیکی ایران، بسوی وی دست یاری دراز کنند.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در ایجاد صلابت نظام جمهوری اسلامی در جهان افزود: مردم باید در چنین شرایطی همواره همانند گذشته استقامت پیشه کرده و با اقتدا به شهدا، امام خود را تنها نگذاشته و در پشت سر وی قرار بگیرند.

امیر حیدری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده تر از گذشته دوشادوش سپاه در رکاب فرمانده کل قوا قرار دارند گفت: ارتش امروزه به آخرین تسلیحات روز دنیا تجهیز شده که دارای قدرت دورزنی، نقطه زنی و قدرت هوشمندی بوده که قادر است علاوه بر نقش بازدارندگی خود مشت محکمی هم باشد تا در زمان نیاز بر سر اسراییل غاصب فرود بیایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه