English

امام جمعه تبریز:

روز قدس نماد درگیری کفر و اسلام است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روز شکل گیری خاورمیانه اسلام با محوریت قدس شریف نزدیک است، گفت: روز قدس نماد درگیری کفر و اسلام است و امروز مردم ایران و آذربایحان حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

روز قدس نماد درگیری کفر و اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه امام خمینی (ره) با اندیشه راهبردی مساله فلسطین را به مساله اصلی جهان اسلام تبدیل کرد، گفت: امروز به برکت اندیشه راهبردی امام، تمام رویاهای صهیونیستها از بین رفته و این رژیم غاصب در دو دهه اخیر شکست های پی در پی متحمل شده است.

وی با بیان اینکه در داخل رژیم اشغالگر قدس، بحران سیاسی ایجاد شده و این بحران به چالش اصلی سیاستمداران این رژیم شده است، اظهار کرد: به گفته خود آنها، این یک فاجعه‌ و کابوس است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی را افشا کرد و در نتیجه آن، قدرت های جهان دیگر نمی توانند به صورت علنی از این رژیم حمایت کنند، خاطرنشان کرد: هر کشوری بخواهد با رژیم اشغالگر قدس ارتباط برقرار کند خطای محاسباتی و بزرگ دچار می شود و تاوان خواهد داد.

وی با بیان اینکه آزادی قدس به گفتمان جهانی تبدیل شده است، گفت: روزی شاهد انحلال این رژیم خواهیم بود و خودشان طبق فرمایش رهبر می خواهند زودتر نابود شوند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: امام راحل با نامگذاری این روز، ضمن جلوگیری از فراموشی قدس، خیال راحت صهیونیست ها را متشنج کرد و همچنین موضوع قدس به اهرمی برای اتحاد مسلمانان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما مشکل اسراییل را موجودیت این رژیم می دانیم اظهارکرد: این دیدگاه برخلاف برخی کشورهاست که خشونت صهیونیستها را مشکل می بینند.

وی با بیان اینکه حق حیات برای رژیم صهیونیستی قائل نیستیم، گفت: مساله این رژیم را نمی توانیم به یک موضوع رفتاری تقلیل دهیم.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین به نظرسنجی یک موسسه افکارسنجی اشاره کرد و گفت: این نظرسنجی نشان می دهد که میزان بی اعتمادی به آمریکا در ایران بیش از سایر کشورهای منطقه است و ۸۱ درصد از مردم ایران به آمریکا بی اعتمادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امام راحل با نامگذاری روز قدس همه را در قبال قدس و فلسطین موظف کرد؛ گفت: روز قدس روز هشدار به تمام ابرقدرتهاست.

وی اضافه کرد: بی‌اعتمادی مردم ایران به آمریکا فراگیرترین واقعیت جامعه است که با وجود بزک آمریکا توسط برخی جریانات غرب‌گرا، این میزان بی اعتمادی قابل توجه است.

امام جمعه تبریز همچنین خطاب به دولتمردان، افزود: این مردم را می‌بینید، هر جا به حضورشان نیاز است حاضر می شوند و وفاداری خود را نشان می دهند پس شما هم همت کنید.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: مگر رهبری در سخنرانی ابتدای سال نفرمودند مهار تورم، پس برای تحقق شعار سال باید اقدامی انجام شود تا شاهد رشد تولید و مهار تورم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه