English

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد:

اجرای مرحله سیزدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: در اجرای این طرح ۴۸ ساعته ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با همکاری کلانتری ها ۳۸ نفر از متهمان اراذل و اوباش را در مناطق مختلف سطح شهر مشهد دستگیر کردند.

اجرای مرحله سیزدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خبری عنوان کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو در محدوده بلوار توس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی توس قرار گرفت.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در بررسی سرقت‌ها و تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها مشخص شد سرقت توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش بوده و سارقان در ساعات اولیه بامداد با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و به آنها دستبرد می‌زدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد ادامه داد: ماموران تجسس پاسگاه انتظامی توس با یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی آنها را دستگیر و در بازرسی از محل ۴ عدد باطری خودرو، ۲ حلقه لاستیک زاپاس، ۲ عدد ضبط و پخش، ۳ عدد باند و تعداد زیادی مدارک هویتی و کارت‌های عابربانک کشف کردند.

وی متذکرشد: متهمان ۳۲ و ۳۶ ساله که هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۴۲ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بولوار توس، شاهنامه، شهرک غرب، بلوار وکیل آباد و هفت تیر و فروش آن ها به ۳ مالخر اعتراف کردند و تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر و کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ نگهبان گفت: مرحله سیزدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با محوریت پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر مشهد از اراذل و اوباش در حال اجرا است و در اجرای این طرح ۴۸ ساعته ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با همکاری کلانتری ها  ۳۸ نفر از متهمان اراذل و اوباش را در مناطق مختلف سطح شهر مشهد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در ادامه طرح امنیت اجتماعی تشریح کرد: ۴۲ قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو، قمه و چماق، ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی اظهارداشت: متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند و افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نگهبان اطلاع داد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان نیز می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند و طرح های امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس های تخصصی و کلانتری ها با قدرت ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه