English

نماینده رسمی اتاق‌های منطقه‌ای بازرگانی فدراسیون روسیه:

وجود واسطه‌گران بی‌رحم، معضلی در امر صادرات مرکبات شده است

نماینده رسمی اتاق‌های منطقه‌ای بازرگانی فدراسیون روسیه گفت: وجود واسطه‌گران بی‌رحم، معضلی در امر صادرات مرکبات شده است و از این جهت می گوییم واسطه‌گران بی‌رحم، چون هیچ توجهی به تلاش باغ‌داران ما نمی‌کنند و فقط به سود خودشان فکر می‌کنند.

وجود واسطه‌گران بی‌رحم، معضلی در امر صادرات مرکبات شده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس میرزایی قاضی در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های متنوع گردشگری چالوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با تأکید بر ظرفیت بالای تولید مرکبات در چالوس، اظهار داشت: حدود پنجاه هزار تن مرکبات در چالوس تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه 20 هزار تن کیوی تولیدی چالوس، ارزش صادراتی دارد، ادامه داد: وجود واسطه‌گران بی‌رحم، معضلی در امر صادرات مرکبات شده است و از این جهت می گوییم واسطه‌گران بی‌رحم، چون هیچ توجهی به تلاش باغ‌داران ما نمی‌کنند و فقط به سود خودشان فکر می‌کنند.

نماینده رسمی اتاق‌های منطقه‌ای بازرگانی فدراسیون روسیه از یافتن راهکاری با همفکری فرماندار چالوس در این زمینه خبر داد و گفت: درخواست‌های رسمی از اتاق‌‌های بازرگانی فدراسیون روسیه به فرمانداری چالوس ارسال کنیم و پتانسیل‌های کشاورزی را به ما معرفی کنند و از این طریق در سایت‌های اتاق بازرگانی فدراسیون روسیه و شبکه‌های فراگیری که به خریداران خودمان اطلاع‌رسانی می‌کنیم و خریداران مستقیماً به فرمانداری چالوس معرفی کنیم و فرمانداری هم خریداران را بی‌واسطه به باغ‌داران معرفی کنند.

وی افزود: با این روش ما می توانیم دست واسطه‌گران بی‌رحم را کوتاه کنیم و تلاش باغ‌داران را ارج بنهیم و میزان و حجم صادرات شهر چالوس، استان مازندران و حتی کشور را بالا ببریم و در حقیقت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصادی به ویژه صادرات محصولات غیرنفتی که تأکید دارند، گوش کردیم و جامه عمل پوشاندیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه