English

سردار رادان:

عزم و اراده آهنین فراجا برای برقراری امنیت مردم/ دشمن در جنگ شناختی هم از ما شکست می خورد

فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: با عزم و اراده آهنین برای برقراری امنیت مردم باید به راه شهدا اقتدا کنیم.

عزم و اراده آهنین فراجا برای برقراری امنیت مردم/ دشمن در جنگ شناختی هم از ما شکست می خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سالگرد ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: شهر اصفهان یادآور حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی است.

وی استان اصفهان را یادآور روزهای سخت و پر التهابی از حوادث مختلف از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز دانست وگفت: انقلابی و ولایی بودن خوب است اما انقلابی و ولایی ماندن هنر است.

فرمانده کل انتظامی کشور به جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، جنگ ما جنگ سخت بود و دشمن ما را در جنگ تحمیلی آزموده است ان شاء الله در این جنگ شناختی هم متوجه شکست ناپذیری ما خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای برقراری امنیت مردم باید بدون رودربایستی و خمودگی با عزم و اراده آهنین به راه شهدا اقتدا کنیم تا بتوانیم فردای قیامت در پیشگاه شهدای عرصه امنیت رو سفید باشیم.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با قدردانی از  زحمات و تلاش های سردار "میرحیدری" به عنوان یکی از مردان میدان امنیت در استان اصفهان به نحوه انتخاب فرمانده انتظامی جدید استان اشاره کرد و افزود: سرانجام با شاخص ها و تجربیاتی که به دنبال آن بودیم به گزینه ای به نام سردار "علینقیان پور" رسیدیم که یکی از مدیران و معاونان موفق فراجا بوده و آشنایی خوبی هم از استان اصفهان دارد.

سردار رادان گفت: امیدواریم در ادامه مسیر فرمانده انتظامی استان در جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت و تامین امنیت و آرامش مردم و ارتقای توانایی های کارکنان و رفع مشکلات معیشتی همکاران و پرورش واحدهای تخصصی تلاش کنند و برای گردن کشان و قانون شکنان و کسانی که قصد دارند از دیوار قانون بالا بروند و به حق مردم شریف تعدی کنند نا امن سازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه