English

جشن بزرگ فتح خرمشهر در بام جنوبی ایلام برگزار شد

مراسم جشن بزرگ فتح خرمشهر در بام جنوبی ایلام با حضور مردم و مسیولین و جمعی از یادگاران فتح خرمشهر و جبهه های خوزستان برگزار گردید.

 جشن بزرگ فتح خرمشهر در بام جنوبی ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در ابتدای این برنامه سعید انوری رییس شورای اسلامی شهر ایلام ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمان حاضر در مراسم و تبریک حماسه غرورآفرین عملیات بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر انجامید گفت: این عملیات یکی از عملیات های بزرگی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردید.

وی اظهار داشت: رشادت و دلاوری رزمندگان ما در دفاع مقدس وخلق عملیات های مهم در دفاع از کیان نظام و انقلاب باعث شد که امروزه ما در کمال امنیت وآرامش باشیم.

انوری تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ای طلایی از رشادت ها، دلاوری ها و جانفشانی های شیرمردان و شیرزنانی است که با تکیه بر شرف و عزت ایرانی اسلامی خویش و با حفظ روحیه ایثار و شهادت در دفاع از کیان نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی از جان مایه گذاشتند تا امنیت و آرامش امروز ما را برقرار سازند پس ما باید قدرشناس این همه دلاوری و فداکاری باشیم و به آن افتخار کنیم.

وی بیان داشت: فتح خرمشهر از جهات بسیار زیادی داری اهمیت است که باید زوایای پیدا و پنهان آن برای نسل جوان واکاوی و تشریح شود تا با حس میهن پرستی و غیرت شهدا و رزمندگان ما آشنا شوند و بعنوان سیره و روش در زندگی بکار گیرند.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام درپایان از بانیان این مراسم اعم از سپاه امیرالمومنین (ع) استان، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری و اداره روابط عمومی واموربین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام تشکر وقدردانی کرد.

در ادامه این مراسم خوانندگان و هنرمندان از جمله اسفندیار پور اسماعیل و صادق نجفیان و همچنین علی کریمی، توران اله دادی، توحید خیراللهی، فاضل خانی با اجرای برنامه های شاد و مفرح توانستند مردم را در این شادی و جشن سهیم کننند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه