English

دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۶۹ نفر از مراجعین دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری ایلام با 69 نفر از مراجعین به دادگستری استان دیدار و ضمن بررسی درخواست های آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با 69 نفر از مراجعین دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عمران علی‌محمدی عالی ترین مقام قضایی استان ایلام، در حاشیه این دیدار، در خصوص کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع و برگزاری دیدارهای مردمی اذعان داشت: ریاست محترم قوه قضائیه و سایر مسئولان عالی دستگاه قضایی با حساسیت ویژه ای موضوع تکریم و حفظ احترام ارباب رجوع را پیگیری نموده و خواستار توجه هر چه بیش تر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری ها، سرپرستان مجتمع های قضایی، قضات و کارمندان دستگاه قضایی هستند.

وی کرامت محوری، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق مدارانه با مراجعین را از مهم ترین برنامه ها و سیاست های دادگستری استان در سال جاری خواند و اضافه کرد: دیدارهای مردمی رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی و رؤسای دادگستری کلیه حوزه های قضایی استان در راستای همین سیاست به صورت منظم برگزار می شود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم سبب اطلاع و نظارت مسئولین از فرآیند انجام امور، اطلاع از نواقص و کاستی های موجود و تلاش در جهت رفع آن ها می شود و بر همین ‌اساس ملاقات‌های مردمی به صورت جدی در دستور کار مسئولین قضایی استان قرار دارد.

گفتنی است دیدارهای مردمی رئیس کل دادگستری ایلام و سایر مسئولین قضایی استان مطابق برنامه و به صورت هفتگی برگزار می شود.

مراجعین گرامی می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه