English

بازدید مستمر هفتگی رئیس کل دادگستری استان ایلام از زندان ها

رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: بازدید از زندان‌ها در راستای اجرای سیاست های کلی نظام و اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه انجام می‌شود.

بازدید مستمر هفتگی رئیس کل دادگستری استان ایلام از زندان ها

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام در بازدید از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی دالاب اظهار داشت: بازرسی از زندان ها یکی از مواردی است که مورد اهتمام ریاست قوه قضاییه است و ما در راستای اجرای سیاست های کلی نظام و اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه هر هفته شخصا با همراهی همکاران از زندان ها بازدید به عمل می آوریم.

وی افزود: با حضور در جمع زندانیان ضمن بررسی مشکلات حقوقی آنان و استماع اظهاراتشان به آنان در جهت حق و حقوق قانونی خود مساعدت می شود تا با اصلاح مجرمین زمینه خروج موفق آنان از زندان به عنوان یک عضو موثر پویا و سالم که توانایی ایفای نقش مثبت اجتماعی خود داشته باشند را فراهم کنیم.

علی‌محمدی اضافه کرد: ما وظیفه اصلاح مجرمین، طبقه بندی زندانیان و کاهش مشکلات خانواده‌های زندانیان را در سرلوحه کار خودمان قرار داده ایم و به عنوان مسئول دادگستری استان تکلیف داریم به مجموعه زندانیان و زندانبانان ها و اجرای مقررات در این زمینه نظارت ویژه و خاص داشته باشیم.

علی‌محمدی در پایان در خصوص حضور وکلا در زندان ها گفت: یکی از مواردی که از ابتدای سال مورد اهتمام ویژه قرار گرفته حضور هفتگی وکلا در زندان است و این کار در جهت معاضدت قضایی و تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی زندانیان برای ارائه کمک های حقوقی و قضایی به این عزیزان انجام می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه