English

صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین توسط قمی ها ساخته می شود

مدیر بخش رسانه‌ای ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: پویش مردمی خشت‌های بهشتی، اقدامی در راستای معرفی اقدامات انجام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم و جذب مشارکت‌های مردمی برای تکمیل پروژه صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین است.

صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین توسط قمی ها ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجتبی تونه‌ای، مدیر بخش رسانه‌ای ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: پویش مردمی خشت‌های بهشتی، اقدامی در راستای معرفی اقدامات انجام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم و جذب مشارکت‌های مردمی برای تکمیل پروژه مقدس صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین است.

وی در ادامه درباره روند ساخت صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین گفت: هدف از ساخت این پروژه، توسعه حرم مطهر امامین جوادین علیهما‌السلام بدلیل کمبود جا و مکان برای زائران در ایام خاص و مسقف کردن فضای مناسب برای زائران اربعین و ایجاد استراحت‌گاه مناسب برای زائران به صورت خانوادگی است.

وی افزود: مساحت صحن در حال ساخت پنج هزار متر مربع به عمق ۷ متر است که در ضلع شمالی حرم مطهر احداث می شود. این پروژه با کمک‌های مردمی شروع شده و برای تکمیل آن نیازمند مساعدت‌های مالی مومنان و دوستداران اهل‌بیت(ع) هستیم.

تونه‌ای گفت: کارت بانک سپه با شماره 6273817010115370 به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات قم به این امر اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه