English

استاندار مازندران اعلام کرد؛

آمادگی کامل مازندران برای استقبال از بهار و گردشگران نوروزی

استاندار مازندران با بیان اینکه همه اقلام موردنیاز خانوارها برای ایام نوروز در استان تأمین شده است، گفت: استان مازندران برای استقبال از بهار و گردشگران نوروزی آمادگی کامل دارد.

آمادگی کامل مازندران برای استقبال از بهار و گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین افتتاح فاز نخست بزرگترین تفرجگاه تفریحی ساحلی مازندران در منطقه نمک آبرود، درباره آمادگی استان مازندران برای استقبال از نوروز و مسافران و گردشگران، اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان مازندران انجام شد همه دستگاه ها از آمادگی خوبی برای پذیرایی مسافرین عزیز در سراسر استان مازندران برخوردار هستند و ما در حال حاضر با استفاده از تجربیاتی که از سال‌های گذشته داریم تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم انشاالله از روش‌های جدیدتری برای خدمات رسانی به مردم عزیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امسال از طریق پیامک و اپلیکیشنی که در اختیار مسافران قرار می گیرد هر مسافری هر نقطه گردشگری استان مازندران را که بخواهد پیدا کند، می تواند از طریق این سامانه آن را به راحتی پیدا کند و این برای معرفی مراکز گردشگری بسیار مؤثر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه قرار شد هر شهرستان کمک کند که مسافر در اماکن خیابان و عمومی، شب خواب نداشته باشیم، گفت: آن دسته از مسافرانی که احیاناً توان مالی برای تهیه مکان مناسب نداشته باشند همکاران ما کمک می کنند تا از اماکنی که برای آنها در نظر گرفتیم بتوانند استفاده کنند.

وی درباره وضعیت تنظیم بازار در ایام نوروز تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در  زمینه مرکبات و گوشت مرغ به دلیل ذخیره سازی هایی که صورت گرفته است، مرغ منجمد تولید داخل با قیمت ۴۳۰۰۰ تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و به وفور هم ذخیره سازی صورت گرفته است و همچنین گوشت داخلی منجمد شده نیز با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۰ تومان در اختیار مردم قرار می گیرد.

حسینی پور بیان داشت: همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نیازمندیهای مردم در این ماه مانند شکر و خرما که بیشترین استفاده را دارد، پیش‌بینی کردیم و همه اینها به وفور تهیه شده است و کم و کاستی در این زمینه در استان وجود ندارد.

وی عنوان داشت: در هر شهرستانی یک بازارچه عرضه مستقیم کالا را ایجاد کردیم تا همه اقلام موردنیاز مردم در این بازارچه ها در اختیار مردم قرار بگیرد و همچنین در مناطق روستایی از طریق خودروهای یخچال دار در ایام شب عید برای نخستین بار در سطح استان مازندران اقدام به توزیع مرغ و گوشت خواهیم کرد.

استاندار مازندران گفت: در بحث ترافیکی هم به دلیل نبود زیرساخت ها در استان مازندران مردم ما اذیت می شوند که از همین الان از مردم عذرخواهی می‌کنیم ولی کارهای زیرساختی زمان‌بر است و به همین منظور ما در همین منطقه غرب مازندران ادامه آزادراه تهران شمال را از چالوس تا رامسر در حال پیگیری هستیم و امیدوار هستیم بتوانیم هرچه زودتر این مسیر را بازگشایی کنیم.

وی درباره پیش بینی ورود تعداد مسافران به مازندران در ایام نوروز بیان داشت: در سال گذشته ۲۰ میلیون مسافر در ایام نوروز وارد استان مازندران شدند و پیش‌بینی ما این است که امسال ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه