English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبرداد؛

خانه تکانی کلانشهر اصفهان در آستانه سال نو

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ستاد تسهیلات سفر ایام نوروز شهر اصفهان در روز 25 اسفندماه آغاز بکار می کند.

خانه تکانی کلانشهر اصفهان در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به انجام اقدامات لازم در شهر در آستانه سال نو از سوی مدیریت شهری بیان کرد:معاونت خدمات شهری، سازمان‌ زیباسازی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین مناطق پانزده‌گانه شهرداری وظایف خود را در زمینه رنگ‌آمیزی، فضاسازی محیطی، گل‌کاری و گل‌آرایی آغاز کرده اند که امیدواریم مجموعه این فعالیت‌ها، موجب رقم زدن ساعات خوشی برای شهروندان شود.

وی با اشاره به آغاز آئین درخت‌کاری با شعار محوری «حیات در حیاط» در مدارس شهر اصفهان اظهار کرد: آئین درخت‌کاری به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با شعار محوری «حیات در حیاط» آغاز شده است.

معرک نژاد افزود: در این طرح در مدارسی که ظرفیت کاشت درختان به‌ویژه درختان مثمر وجود دارد، با کمک دانش‌آموزان درخت‌کاری انجام می‌شود.

فعالیت ویژه ستاد تسهیلات سفر

معرک‌نژاد با اشاره به روند فعالیت ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان توضیح داد: این ستاد دائمی است، اما در زمان پیک حضور مسافران در اصفهان به‌صورت ویژه فعالیت می‌کند.

او افزود: این ستاد از چند ماه گذشته تاکنون برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در حال فعالیت است و کمیته‌های مختلف تدابیر لازم را در این خصوص اندیشه‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اعلام اینکه آئین آغاز به‌کار رسمی ستاد تسهیلات سفر ایام نوروز شهر اصفهان در روز 25 اسفندماه برگزار می‌شود، تأکید کرد: با توجه به اینکه این ستاد دائمی است و باید در طول سال خدماتی را به مسافران ارائه کند، مجموعه باغ فدک میزبان مسافران بوده و به‌صورت ویژه از 17 اسفند آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را داریم.

معرک نژاد خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری باغ فدک به عنوان کمپ روباز شهر اصفهان برای نوروز امسال سطح خدمات خود را ارتقا داده تا میزبان شایسته‌ای برای هم‌وطنان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه