English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان :

تشکیل ۲۴۷۲ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی سال جاری 2 هزار و 472 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی پس از نظارت بر این واحدها تشکیل شد.

تشکیل 2472 پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، بختیار خلیقی گفت: در 11 ماهه منتهی به بهمن ماه سال جاری در مجموع 19 هزار و 177 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفت.

وی با اشاره به کشف 2 هزار و 741 مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: در این رابطه 2 هزار و 472 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: عمده این تخلفات، گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بود که برای آنها بیش از 148 میلیارد و 592 میلیون ریال جریمه منظور شده است.

خلیقی ادامه داد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان 3 هزار و 875 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 585 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و ...، مراتب را با شماره تلفن 124 اطلاع داده و یا به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه