English

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان:

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس فرسوده کردستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی، مقاوم‌سازی و تخریب مدارس فرسوده این استان خبر داد.

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس فرسوده کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،ماجد احمدی  در سنندج با اشاره به وجود 2 هزار و 876 مدرسه روستایی و شهری در کردستان اظهار داشت: 19.5 درصد از این مدارس‌ها، فرسوده و یا نیازمند تخریب، بازسازی و نوسازی است.

وی از ساماندهی مشکلات این حوزه خبر داد و افزود: سال آینده 470 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و 130 میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی برای نوسازی، مقاوم‌سازی، بازسازی سرویس بهداشتی و استانداردسازی مدارس فرسوده کردستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان با اذعان به کمبود فضای آموزشی در برخی مناطق استان به‌ویژه روستاها گفت: در برخی از شهرستان‌ها کلاس‌ها به صورت دو شیفته برگزار می‌شود که امیدواریم این مشکل نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه توزیع مناسب امکانات و فضا‌های آموزشی در کردستان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: هر مدرسه‌ای که آموزش‌وپرورش برای تخریب یا نوسازی معرفی کند، بلافاصله کارشناسان این اداره به محل اعزام شده و در صورت نیاز اقدام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه