English

با حضور مدیرکل بنیاد شهید صورت گرفت: 

تجلیل ازنفرات برتر سومین رویداد استارت‌ آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام

 مراسم تجلیل از افراد برتر رویداد استارت آپی شاهد وایثارگر در سالن جلسات بنیاد و با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان ایلام و داوران این رویداد برگزار گردید.

تجلیل ازنفرات برتر سومین رویداد استارت‌ آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی با بیان اینکه حمایت از نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان که دغدغه پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را دارند یک ضرورت است؛ اظهار کرد: حمایت از استارت‌آپ‌ موجب گسترش فناوری، توسع اشتغال و حمایت از تولید داخلی و کیفی‌سازی تولیدات می شود.

وی بابیان اینکه نخبگان و کارآفرینانی که وارد عرصه استارت‌آپ‌ها می‌شوند، هدف اصلی شان صرفاً رفع مشکلات و نیازهای اساسی جامعه است؛ افزود: نخبگانی که در این رویداد استارت‌آپی حضورداشتند، ایثارگرانی هستند که از پتانسیل و سطح علمی بالایی برخوردار می باشند و در راستای حفظ عزت و استقلال نظام مقدس اسلامی که ماحصل خون پاک شهداء است، شبانه روز تلاش جهادی می‌کنند.

گفتنی است ۱۹ طرح از سوی کارآفرینان، سرآمدان و نخبگان علمی شاهد و ایثارگر استان ایلام در این رویداد شرکت نموده که ۸ تیم از واجدین شرایط با نظر داوران در چهار سطح فناوری، به مرحله استانی راه پیدا کرده و از طرح‌های خود دفاع که درنهایت دراین رقابت از بین آنها چهارتیم درچهار سطح بعنوان تیم های برتر استان انتخاب و برای مرحله کشوری در اسفندماه سال جاری معرفی می شوند.

 در پایان از نفرات برتر چهار تیم برگزیده تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه