English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

مردم همیشه قدردان جانفشانی‌های شهدا هستند

در شب میلاد امیر المومنین حضرت علی (ع) و در آستانه روز پدر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل پدر شهیدان داراب پور و فتح الهی ضمن دیدار با خانواده های این شهیدان یاد و خاطره پدران آسمانی و شهدای عزیز را گرامی داشتند.

مردم همیشه قدردان جانفشانی‌های شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی ضمن تاکید بر حفظ یاد و خاطره پدران آسمانی گفت : مردم همیشه قدردان جانفشانی های بی نظیر شهدا خواهند بود وصبر این خانواده ها ستودنی است.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران افزود: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از این مرز و بوم کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که در تاریخ کشورمان افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران به شمار می‌آیند.

 حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا عنوان داشت: خانواده شهدا حق سنگینی بر گردن همه دارند و  رفتار و اخلاق خانواده  شهدا برای ما درس آموز است.

وی افزود: پدرانی که در این مسیر بدون هیچ چشمداشتی فرزندانشان را راهی جبهه کردند و صبر را برگزیدند جایگاه ویژه ای نزد خداوند دارند.

استاندار ایلام هم ضمن تبریک روز پدر بیان داشت: پدران شهید نماد ایستادگی و عزت و افتخار ملت ایران هستند، که تمامی وجودشان را را برای دین و کشور فدا کردند.شهدا با افتخار قدم در مسیری الهی گذاشتند و امروز خود افتخار یک ملت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه