English

جهش بودجه شهرداری اردبیل به رقم ۱۹۰۰میلیارد تومان

آیین تقدیم لایحه بودجه 1402 شهرداری اردبیل با رقم 1900میلیارد تومان و با حضور امام جمعه محترم ، استاندار و اعضای شورای شهر برگزار شد.

جهش بودجه شهرداری اردبیل به رقم  1900میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در  آیین تقدیم لایحه ی بودجه شهرداری اردبیل ضمن اشاره به تلاش شهرداری اردبیل در ارائه خدمات مناسب به همشهریان اظهار کرد: پیشنهاد دارم که  شهرداری اردبیل به یک اقدام بزرگ اهتمام ورزد و به حاشیه نشینی در اردبیل پایان ببخشد و ضرورت داردکه حاشیه‌های شهر اردبیل برازنده‌ی شهر  بازسازی شود.

 شهردار اردبیل از افزایش رقم بودجه اردبیل به ۱۹۰۰ میلیارد خبر داد و گفت: خوشبختانه با جهش مبلغ بودجه و تحقق ارقام آن  در دوسال اخیر مواجه هستیم.

محمود صفری  ادامه داد:بودجه سال جاری با جهش ۶۵ درصدی، ۱۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده بود که تاکنون  ۷۰ درصد آن محقق شده است  و با کسب درآمدها تا پایان سال نیز  با افزایش ۹۰ درصدی روبرو خواهد بود در حالی که تحقق این مقدار از سال ۱۳۹۰ تاکنون بی سابقه است.

محمود صفری به افزایش پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود:  بهسازی ورودی شهر، افزایش فضای سبز، تامین تجهیزات خودرویی، پیشرفت پروژههای سنگین عمرانی و به طور کلی گره گشایی از معضلات شهری که همواره دغدغه مقامات ارشد و بزرگان شهر بوده و بر آن تاکید داشته اند در راس برنامه‌های اجرایی شهری قرار دارد

وی ضمن اشاره به اختصاص 60 درصدی بودجه سال آینده به عمران شهری اظهار کرد: اتمام پل شهید سلیمانی، پل قدس، کلنگ زنی پل بسیج، و احداث پارک میراشرف در برنامه های عمران شهری شهرداری اردبیل می باشد.

صفری از تملک پارک شریعت میدان بسیج  خبر داد و گفت: رایزنی های بسیار موثر در خصوص تملک این پارک در تهران انجام شد که نتیجه بخش بوده است.

وی در گزارشی از عملکرد شهرداری اردبیل در سال جاری  نوید افتتاح  مرکز کنترل ترافیک  درایام دهه فجر را داد که با توجه به افزایش ترافیک در سطح شهر اقدامی موثر خواهد بود.

تهیه و تدوین طرح تفصیلی شهر اردبیل در آستانه اتمام می باشد.

شهردار اردبیل به ساماندهی نیروی انسانی شاغل در شهرداری اشاره کرد و افزود:  در سال جاری تبدیل وضعیت ۳۴ نفر  از نیروی انسانی  تبدیل وضعیت و  همچنین  پاداش خدمت بازنشستگان شهرداری نیز به طور کامل تسویه شده است.

 صفری گفت: امسال ۱۸ دستگاه گریدر، لودر و مینی لودر خریداری شد، علاوه برآن ۶۰ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهری اردبیل تزریق خواهد شد.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه