English

شهردار ایلام:

تمامی ادارات و سازمانهای تابع شهرداری موظف به رعایت مصوبات ستاد استقبال از بهار هستند

جلسه ستاد نوروزی استقبال از بهار با حضور شهردار، معاونین و روسای سازمانها و ادارات شهرداری ایلام پیش از ظهر امروز برگزار شد.

تمامی ادارات و سازمانهای تابع شهرداری موظف به رعایت مصوبات ستاد استقبال از بهار هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در این جلسه بابک محمدی شهردار ایلام گفت: بنا به وظایفی که در کمیته برنامه ریزی ستاد استقبال آمده است وظیفه دستگاهها مشخص است و هر نهاد یا سازمانی به فراخور اختیارات سازمانی خویش وظایفی بر عهده دارد که باید آنرا به نحو مطلوب انجام دهد.

محمدی افزود: طبق دستورالعمل تدوین شده، معاونت خدمات شهری شهرداری مسئول ستاد استقبال از بهار است و مدیر اداره روابط عمومی و امور بین الملل نیز مسئول هماهنگی امورات و برنامه هاست که سایر ادارات و سازمانهای شهرداری موظف به همکاری و تعامل بین بخشی با این دو حوزه هستند.

وی بیان داشت: اهم وظایف طبق دستورالعمل بصورت مبرهن و مدون احصاء شده است اما موکدا نکاتی را یادآور میشوم که می طلبد به جدّ و جَهد در کار گرفته شوند.

شهردار ایلام تصریح کرد: نیروها باید ضمن تبیین و تفهیم وظایف بصورت شیفت بندی پای کار باشند و در استقبال از مهمانان نوروزی و معرفی ایلام بعنوان منطقه هدف گردشگری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار داشت: تنظیف و پاکسازی شهر، نصب المانهای متناسب با ایام نوروز، گلکاری و چمن کاری، رنگ آمیزی جداول و بلوارها و سایر امورات به نحو احسن انجام پذیرد و همچنین سرویس های بهداشتی در ترمینال، مواکب و مساجد شهرداری در وردی و خروجی های شهر مجهز به امکانات بهداشتی باشد.

بابک محمدی اضافه کرد: سازمانها بخصوص آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مراسمات چهارشنبه سوری که متاسفانه در این سالها باعث حوادث ناگواری برای کودکان ونوجوانان شده است برنامه ریزی درست و ایمن داشته باشند مثلا در مکانی مشخص که اشراف بیشتری بر موضوع باشد مراسم برگزار شود تا خدای ناکرده موجب خسران برای خانواده ها و مردم عزیز و فهیم مان نشود.

شهردار ایلام خاطرنشان کرد: در ایام منتهی به نوروز ستاد استقبال از بهار باید تدابیر لازم را بیاندیشد که هیچگونه حفاری در این ایام در سطح شهر انجام نشود زیرا چنین عملیاتی باتوجه به گسیل امکانات و ادوات به داخل شهر مانعی در تردد و همچنین وجود خاک و نخاله ناشی از آن در سطح شهر نازیبایی بوجود می آورد.

محمدی تاکید کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین اداره روابط عمومی می بایست در برگزاری جشنواره ها، تئاتر خیابانی، برنامه های فرهنگی متناسب به ایام پیش رو اهتمام کافی بعمل آورند و شهر را در خور شان و نامش به مهمانان نوروزی معرفی نمایند.

محمدی همچنین افزود: تلفن های ثابت و سیار و سامانه های پاسخگویی شهرداری فعال باشند خصوصا در ورودی و خروجی های شهر تا ضمن اشراف کامل بر موضوع سفرها، اطلاعات جامع و کامل را از طریق بروشور و تراکت و نقشه های جغرافیایی، مسافرین و مهمانان نوروزی را راهنمایی کنند.

این مسئول اضافه کرد: سفرهای نوروزی به دلیل در پیش بودن ماه مبارک رمضان ممکن است زودتر انجام پذیرد فلذا ما باید آمادگی خود را بیش از پیش افزایش دهیم و در روند برنامه ریزی هایمان تسریع ورزیم.

شهردار ایلام همچنین از ستاد تنظیم بازار و سازمان مشاغل شهری خواست که غرفه میوه و تره بارو فراورده های کشاورزی شهرداری مراکز عرضه میوه را بصورت طرح آمایش محله ای در محلّات مختلفی خاصه محلّات بی بضاعت و کم برخوردار دایر کند تا همه مردم بتوانند به راحتی به بازار دسترسی داشته باشند.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه هایی در تهران و کشور عراق اشاره داشت که شهرداری ایلام با محوریت اداره روابط عمومی و سازمان فرهنگی در این نمایشگاه غرفه برپا کند و نسبت به معرفی ظرفیت ها و پتانسیلهای استان غنی ایلام مبادرت ورزد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه