English

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان در پی شهادت مدافعان امنیت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی شهادت 2 مدافع امنیت به دست اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان در پی شهادت مدافعان امنیت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متن پیام سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در پی شهادت مدافعان امنیت در سیستان و بلوچستان به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

« شهادت پاداش بزرگ خداوند به بندگان مخلص، پاک و با تقوا و مجاهدان در راه حق و حقیقت است. آنان که از همه چیز خود گذشتند و جان شیرین خود را فدای امنیت مردم و وجب به وجب این کشور وپاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند زنده و جاویدند و در عرش اعلای خداوند روزی می خورند.

بار دیگر اشرار و مزدوران و اجیرشدگان دشمنان قسم خورده نظام سینه مدافعان را امنیت کشور را هدف گرفته و با شهادت این عزیزان دل خانواده و همرزمانش را داغدار کردند.

اینجانب شهادت 2 تن از همرزمان خود در درگیری با اشرار مسلح در شهر بمپور استان سیستان و بلوچستان به ویژه سرهنگ دوم "مختار مؤمنی" که ساکن خمینی شهر بوده و برای حفاظت از امنیت مردم در این نقطه از کشور مشغول خدمت بود را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، خانواده داغدار این عزیزان و همکاران و همرزمان خود در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت می گویم و علو درجات را برای این شهدای گرانقدر از خداوند متعال مسئلت دارم. »

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه