English

با حضور شهردار ایلام و مسئولان مربوط:

جلسه کمیته فضاسازی ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر شهرداری ایلام برگزار شد

نشست مشورتی و برنامه ریزی کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر شهرداری ایلام با حضور شهردار، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روسای سازمانهای مربوطه و شخصیت های حقوقی حاضر در جلسه برگزار شد.

جلسه کمیته فضاسازی ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر شهرداری ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در ابتدای این جلسه محمد سلطانی دبیر کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر و رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و ضمن تشریح وظایف کمیته برای اعضا از آنان خواست که نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام ورزند.

سلطانی افزود: شهرداری علاوه بر وظایف ذاتی خویش در امر توسعه و عمران شهری در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مناسبتهای تقویمی و اجرای آنها همواره پای کار بوده و هست و خواهد بود که امسال نیز کما فی سابق در دهه مبارک فجر نسبت به تبلیغات، فضاسازی و اجرای برنامه های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی مبادرت می ورزد.

دبیر کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر شهرداری ایلام اظهار داشت: ما امسال نیز در راستای پیشنهاد شهردار محترم و مصوبه شورای اسلامی شهر ایلام و به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آستانه دهه فجر تخفیفات 20 درصدی در پرداخت عوارض ساختمانی اعمال کردیم.

وی اضافه کرد: همانگونه که شهرداری ایلام در اجرای برنامه ها پای کار است امیدوارم در دهه مبارک فجر امسال همه ادارات پای کار باشند و هر کدام با تقسیم وظایف بین خود و اعضا این مهم را به سرانجام برسانند.

در ادامه حجت الاسلام علی چراغی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تشکر از میزبانی شهرداری ایلام و تبریک دهه مبارک فجر گفت: شعار امسال شعاری محوری با عنوان "ایران استوار چهل و چهار سال افتخار" است.

وی ابراز داشت: ادارات، نهادها و دستگاه ها دستاوردهای انقلاب را اشاعه دهند و نسبت به تبیین شعار محوری امسال عزم جدی داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و عضو ستاد دهه فجر خاطر نشان کرد: باید برای جوانان روشنگری کرد زیرا کارهای خوبی در سطح شهر و روستا توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده که بیان آن برای نسل جوان و جامعه هدف ضروری است.

حجت الاسلام چراغی پور از خدمات شهرداری ایلام در حوزه های مختلف خاصه حوزه دین و فرهنگ تشکر کرد.

در ادامه بابک محمدی شهردار ایلام ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و همچنین گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: شهرداری بر اساس وظیفه ذاتی که دارد یکی از برنامه هایش این است که در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، متناسب با موضوعات روز و با مناسبتهای تقویمی فعالیت مستمر دارد که در این خصوص در تمامی اعیاد، مناسبتها بویژه جشن میلاد ائمه اطهار و مناسب های شهادت و ارتحالات، عاشورا و اربعین، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و سایر موارد همواره اقدام به فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر با بنر و ریسه بندی، نصب پرچم و چراغانی کردن و همچنین سیاهپوش کردن میادین،معابر و بلوارها می نماید.

محمدی خاطرنشان کرد: برنامه ها باید زیرساختی و پایلوتی باشد و باید به سمتی برویم که وظایف را تبیین کنیم.

شهردار ایلام افزود: مثلا در رابطه با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های ما متناسب با جامعه هدفمان بویژه قشر جوان و نوجوان جامعه باشد چه اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین است زیرا بارها فرموده است که باید اجرای برنامه ها و تبیین دستاوردها متناسب با روحیه انقلابیگری و با تاثیرگذاری بر ضمیر پاک جوانان باشد.

بابک محمدی تصریح کرد: نهادینه کردن ارزشها و بیان دستاوردهای انقلاب و شهدا باید پایه ای و اساسی و مبتنی بر بیس کاری باشد و خانواده و مدرسه و محیط های علمی آموزشی پایه و همچنین دانشگاه فرصتی مناسب برای اشاعه و نهادینه کردن ارزشهای دینی معنوی و باورهای ایمانی برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی است.

رییس کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر شهرداری همچنین گفت: باید طرح ها و ایده های جدید را در رابطه با ارزشهای انقلاب و اصول و آرمانها در ذهن جوانان نهادینه کنیم که در این خصوص شهرداری ایلام در سال جاری برنامه های زیادی داشته است که مراجع مربوطه از جمله دفتر نماینده معظم ولی فقیه در استان، استانداری ایلام، فرمانداری، سپاه امیرالمومنین (ع)، شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، قرارگاه اربعین، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در جریان این برنامه های ارزشی و معنوی شهرداری هستند که اقدامات شهرداری ایلام در حماسه بزرگ اربعین یکی از اهم موارد است.

شهردار ایلام در پایان با اذعان به اینکه برگزاری هرچه بهتر مراسمات دهه مبارک فجر را وظیفه خود و دیگر مسولین می داند بیان داشت: انقلاب اسلامی ما ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن و گرانقدر وایثارگران و انسانهایی است که برای دفاع از اسلام و ولایت تحت زعامت معمار کبیر انقلاب اسلامی و در لوای فرامین و رهنمودهای بی بدیل رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی جان را به جانان سپردند تا این آب و خاک زنده و جاوید بماند بنابراین ما باید در دهه مبارک فجر امسال علاوه بر اجرای درست برنامه ها و پای کار بودن نسبت به تبیین و اشاعه دستاوردهای انقلاب اسلامی به جدّ و جهد بکوشیم انشاء الله.

همچنین در این جلسه مدیران برخی سازمانهای مدعو شهرداری و نمایندگان دیگر ادارات از جمله مدیر حراست شهرداری، شهردار منطقه 2، رییس سازمان آتش نشانی، رییس سازمان سیما منظر، حوزه زیربنایی و ترافیک شهرداری، حوزه فرهنگی هنری سپاه، قرارگاه خاتم و حوزه فرهنگی اجتماعی استانداری ایلام ضمن اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اهداف کمیته فضاسازی به ایراد سخن و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه