English

فرماندار نوشهر خبر داد:

بهره برداری از ۱۴ پروژه دهه فجر با اعتبار بیش از ۵۷ میلیارد تومان در نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: تعداد 14 پروژه در حوزه مدیریت ادارات و دستگاه های دولتی به مناسبت دهه فجر در شهرستان نوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع 57 میلیارد و 193 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

بهره برداری از 14 پروژه دهه فجر با اعتبار بیش از 57 میلیارد تومان در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید یزدانی در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه نوشهر که به مناسبت دهه فجر برگزار شد با اشاره به اینکه باید از مدیران کل استان مطالبه داشته باشیم، اظهار داشت: این موضوع سبب می شود تا بیشتر در شهرستان حضور پیدا کنند و حضور آنها سبب حل برخی موضوعات به جای مانده از قبل می شود.

وی بازآفرینی شهری نوشهر را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در این زمینه واقعاً فقیر بودیم و در همین راستا سه جلسه با مدیرکل راه مازندران انجام دادیم که ماحصل آن تصویب طرح هادی شهرهای پول و کجور بود و البته در بحث اعتبارات هم توفیقاتی داشتیم.

فرماندار نوشهر با انتقاد از وضعیت نامطلوب آنتن دهی مخابراتی، تصریح کرد: وضعیت ارتباطات در شهرستان نوشهر نامناسب است به طوری که در دل شهر نیز نقطه کور مخابراتی داریم و نمی توان ارتباط تلفنی برقرار کرد.

وی بیان کرد: به همین منظور با پیگیری های انجام شده در این حوزه، از سوی مخابرات استان مازندران تعداد 47 دکل مخابراتی در 38 نقطه شهر نوشهر نصب می شود که برای اجرای کامل این پروژه 126 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نشست خبری فرماندار نوشهر با خبرنگاران

یزدانی با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل در نوشهر به خوبی انجام شد، ابراز کرد: سواحل آزاد شده ما متولی نداشت و به همین منظور هماهنگی شد تا کل مسیر آزاد شده در اختیار شهرداری نوشهر قرار بگیرد تا طبق طرحی که دارد بتواند برای مناسب سازی و فضای تفریحی و گردشگری اقدام کند.

وی درباره آخرین روند گازرسانی به بخش کوهستانی کجور گفت: گازرسانی با وجود اقدامات انجام شده در بخش کجور، برای ما از آنها کننده نیست و هرچند گاز شهرهای پول و کجور را رینگ کردیم و مشکل سال گذشته را نداریم اما باز هم قانع کننده نیست.

فرماندار نوشهر افزود: درطرح جدید شبکه سراسری گاز از مرزن‌ آباد به دوآب و شهرهای پول و کجور متصل می شود که از کنار این طرح تعداد 58 روستای مسیر نیز از نعمت شبکه سراسری گاز برخوردار خواهند شد که در این زمینه راهداری نیز قول مساعد داد تا عملیات لوله گذاری انجام شود.

وی درباره طرح های دهه فجر در شهرستان نوشهر نیز تصریح کرد: 14 پروژه در حوزه مدیریت ادارات و دستگاه های دولتی به مسابقات دهه فجر در شهرستان نوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع 57 میلیارد و 193 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی تخصیص یافته است.

نشست خبری فرماندار نوشهر با خبرنگاران

یزدانی ادامه داد: همچنین تعداد ۹ پروژه از محل درآمد خودیاری دهیاری ها با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره آخرین وضعیت راه دسترسی نوشهر به بخش کجور گفت: پروژه راه دسترسی به کجور تعطیل است چون محیط زیست مخالف است و این پروژه در ردیف اعتباری دولت نیست و جزء پروژه‌های مسکوت است.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی که دارای پیوست فرهنگی نباشد آسیب زا است زیرا پیوست‌های فرهنگی سبب می‌شود نابهنجاری های بعد از افتتاح به وجود نیاید.

وی با تأکید بر اینکه شرایط ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش کجور و مرکزی نوشهر اصلاً مناسب نیست، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ رأی تخریب در شهرستان نوشهر در بخش ساخت و سازهای غیرمجاز داریم.

یزدانی با بیان اینکه الان هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف می شود، اظهار داشت: باید حوزه شهرستان نوشهر به ویژه بخش مرکزی و کجور را در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز برای متخلفان نا امن کنیم.

وی درباره محدودیت های البرز مرکزی و راهکار برون رفت از این وضعیت برای توسعه بخشی شهرستان نوشهر گفت: نوشهر تنها شهرستان استان مازندران است که صددرصد در حوزه البرز مرکزی واقع شده است و دو شهرک «آبندانک» و «شهرک صنعتی کجور» را داریم که به افراد پروانه بهره برداری به صورت محدود داده می شود که البته در این زمینه استاندار مازندران و مدیرکل حفاظت محیط زیست در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستند و قول مساعد دادند تا مجوزهایی که داده می‌شود محکم تر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه