English

مدیرکل شیلات مازندران تأکید کرد؛

پرورش ماهی در قفس های دریایی یک فرصت مناسب شیلاتی برای سرمایه گذاری است

مدیرکل شیلات مازندران صبح امروز با حضور در قفس دریایی مستقر در عمق دریای خزر در مزرعه آقای مهران نظری، ماهیان رهاسازی کرد.

پرورش ماهی در قفس های دریایی یک فرصت مناسب شیلاتی برای سرمایه گذاری است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه در دریای خزر ظرفیت‌ها و پتانسیل های مختلفی وجود دارد، اظهار داشت: با یک برنامه ریزی مناسب می توان زمینه تولید، اشتغال و درآمد را فراهم کرد.

وی ادامه داد: به غیر از ظرفیت‌های گردشگری، صید و صیادی، آبزی پروری در عمق دریا ( پرورش ماهی در قفس دریایی) با رویکرد تولید محصول شیلاتی اقتصاد دریامحور یک فرصت مناسب و یک روش نوین آبزی پروری است که تولید آبزیان با کیفیت بالا و بازار پسند در این قفس ها می تواند زمینه های رشد اقتصادی استان را فراهم کند.

مدیرکل شیلات مازندران پرورش ماهی در قفسهای دریایی را ازجمله پروژه های مصوب اقتصاد مقاومتی و مورد حمایت دولت برشمرد و تصریح کرد: دراستان مازندران 49 فرصت سرمایه گذاری شیلاتی شناسایی شده که 33 فرصت آن در بخش پرورش ماهی در قفسهای دریایی است و ما امروز شاهد تلاش و همت سرمایه گذاراین قفسها، آقای نظری هستیم که امیدواریم ماهیان با کیفیت و مطلوب تولیدی از این قفسها به بازار عرضه شود.

گفتنی است؛ ظرفیت هر قفس دریایی تولید 30 الی 59 تن ماهی است و با این رهاسازی تعداد قفس دریایی ماهی دار شده در شهرستان نوشهر به 6 عدد رسیده و در مدار تولید آبزیان قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه