English

قدردانی استاندار کردستان از پلیس برای کشف و پیشگیری از سرقت

استاندار کردستان نقش پلیس مبارزه و پیشگیری از سرقت در سطح استان را قابل تقدیر خواند.

قدردانی استاندار کردستان از پلیس برای کشف و پیشگیری از سرقت

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در چهارمین جلسه قرارگاه پیشگیری از سرقت که با حضور فرماندهان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با سرقت و جلسات مختلفی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تشکیل شده و هدع اصلی پیشگیری و مبارزه با سرقت است.

وی با بیان اینکه پلیس برای توفیق و دستیابی به اهداف خود در خصوص پیشگیری و کشف سرقت نیازمند تعامل و مشارکت مردم و مسئولان است، گفت: باید زمینه‌ها و انگیزه وقوع سرقت را از بین ببریم و همه نهادها و دستگاه‌ها برای تحقق اهداف این حوزه پای کار باشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه با تعامل و هم‌افزایی مسئولان و شهروندان می‌توان شاهد کاهش وقوع آمار سرقت در استان باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه پلیس نیز در زمینه کشف و پیشگیری از سرقت تلاش قابل قبولی دارد.

زارعی‌کوشا به نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع سرقت اشاره کرد و افزود: با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه‌های ساده و کم‌هزینه می‌توان از سرقت‌هایی که در منازل، خودروها و اماکن عمومی و تجاری صورت می‌گیرد پیشگیری کرد و مانع دسترسی آسان سارقان به اهداف‌شان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه