English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد؛

شناسایی ۳۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی در شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: فرآوری محصولات کشاورزی در حوزه برنج و مرکبات با جدیت در استان در دستور کار قرار دارد.

شناسایی 30 فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی در شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در همایش فرصت های سرمایه گذاری استان با محوریت شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار در شهرستان بابل با عنوان اینکه هشت هزار و 900 میلیارد تومان از ابتدای فروردین سال جاری تاکنون در حوزه کشاورزی برای اشتغال و سرمایه گذاری استان هزینه شد، اظهار داشت: با اجرای این طرح های سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی مازندران برای چهار هزار و 117 نفر اشتغالزایی شده است.

وی ادامه داد: از این میزان اشتغال ایجاد شده در حوزه کشاورزی استان 700 شغل مربوط به شهرستان های بابل، فریدونکنار و بابلسر بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که هر یک هکتار زمین شالیزاری در استان امنیت غذایی 85 ایرانی را تأمین می کند، گفت: حفظ اراضی زراعی و کشاورزی استان با هدف تداوم تولیدات بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه حدود 30 فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی در شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار در همایش امروز شناسایی و معرفی شده است، افزود: فرآوری محصولات کشاورزی در حوزه برنج و مرکبات با جدیت در استان در دستور کار قرار دارد.

عنایتی بیان داشت: تازه خوری محصولات کشاورزی یکی از چالش های اساسی در استان است که باید با اعطای مجوزهای سرمایه گذاری برای راه اندازی واحدهای فرآوری در استان اقدام شود.

وی تصریح کرد: اشتغال در حوزه کشاورزی یکی از اولویت های استان است که با حفظ اراضی برای توسعه این بخش با جدیت تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه