English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷ شهرستان مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز خرید برنج پرمحصول در 7 شهرستان استان، گفت: بنا داریم تعداد 4 مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه کنیم.

آغاز خرید برنج پرمحصول در 7 شهرستان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: باتوجه به افزایش تولید در سال زراعی تصمیم بر این شد برنج تولیدی ارقام پرمحصول برای مصارف دستگاه‌های دولتی، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها و سایر در نظر گرفته شود و در این راستا سازمان اتکا با همکاری سازمان تعاون روستایی نسبت به خرید 50 هزار تن برنج اقدام کند.

وی ادامه داد: هفت مرکز برای خرید برنج پرمحصول از روز پنج‌شنبه گذشته در شهرستان‌های آمل، بابل، ساری، قائمشهر، میاندورود، بهشهر و نکا آغاز به کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: بنا داریم تعداد 4 مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه شود.

وی درباره ارقام برنج، بیان داشت: برنج مازاد بر مصرف در ارقام ندا با قیمت 33 هزار و شیرودی 41 هزار و 800 تا 42 هزارتومان خریداری می‌شود.

عنایتی با اعلام اینکه نحوه پرداخت به‌صورت نقدی بوده است، تصریح کرد: مبالغ خرید برنج تولیدی نیز تا 15 روز آینده باید به کشاورزان پرداخت شود‌.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام به روند بازار و شرایط کندی و سردی در بازار به تولیدکنندگان کمک می‌کند، گفت: پیش‌بینی ما برای خرید برنج پرمحصول بیش از 50 هزار تن خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه