English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

با افزایش بهره وری، تولیدات کشاورزی را افزایش دادیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: علی‌رغم کاهش بی‌سابقه بارندگی در استان، با افزایش بهره‌وری توانستیم تولیدات کشاورزی استان را افزایش دهیم.

با افزایش بهره وری، تولیدات کشاورزی را افزایش دادیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه انتظار کشور از مازندران ویژه است و به همین اندازه، وظیفه‌مندی و تلاش هم نیاز است، اظهار داشت: دولت سیزدهم اقدامات مؤثری مانند آزادسازی و کارآمدسازی یارانه ها و اصلاح الگوی کشت را آغاز کرد که به حوزه کشاورزی بر می‌گردد و وظایف این حوزه را بیشتر از گذشته کرده است.

وی با بیان اینکه با تلاش تولیدکنندگان استان اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی رقم خورد که افزایش تولید برنج و مرکبات از جمله این اتفاقات است، ادامه داد: علی‌رغم کاهش بی‌سابقه بارندگی در استان، با افزایش بهره‌وری توانستیم تولیدات کشاورزی استان را افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: تولید گندم حدود 45 درصد در کشور افزایش یافته است که یک رکورد بی‌نظیر است.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی دستگاهی است که بیشترین وظیفه‌مندی را در استان دارد و با انسجام و هم‌افزایی که در مجموعه وجود دارد توانستیم در امنیت غذایی خوب عمل کنیم.

عنایتی  تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم اقدامات انجام شده را با صدای بلند به بیرون از مجموعه انتقال دهیم تا مردم و مسئولین در جریان این فعالیت‌ها و دستاوردها قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه