English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۳۰۰ تن برنج پرمحصول از کشاورزان خریداری شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در مازندران 8 مرکز خرید برنج پرمحصول شامل ندا و شیرودی دایر شد و تاکنون 300 تن محصول از کشاورزان خریداری کردیم که منجر به افزایش قیمت این ارقام برنج در استان شد.

300 تن برنج پرمحصول از کشاورزان خریداری شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه کالاهای اساسی شامل قیمت مرغ، شکر، روغن و آرد از قیمت مصوب پایین تر است، اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم شاهد ارزان سازی غذا برای مردم هستیم.

وی ادامه داد: هم به دنبال افزایش بهره وری محصولات کشاورزی و هم به دنبال منافع تولیدکننده و مصرف کننده هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: در مازندران 8 مرکز خرید برنج پرمحصول شامل ندا و شیرودی دایر شد و تاکنون 300 تن محصول از کشاورزان خریداری کردیم که منجر به افزایش قیمت این ارقام برنج در استان شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه سماتیم برای رصد و پایش آنلاین معاملات تأمین و توزیع یکپارچه مرغ در استان راه اندازی شده است، ادامه داد: در این سامانه همه اطلاعات مربوط به کشتارگاه ها، مرغداران و فروشگاه های عرضه ثبت شده است.

عنایتی بیان داشت: تسهیلات 14 درصدی به مبلغ 150 میلیارد تومان برای سورتینگ داران استان در نظر گرفته شد تا برای خرید کیوی و مرکبات از باغداران و صادرات آن بکارگیری کنند.

وی از واگذاری امور مربوط به تامین، خرید و ذخیره سازی تا توزیع میوه شب عید به بخش خصوصی خبر داد و گفت: امسال دولت دخالتی در تأمین و توزیع میوه شب عید ندارد و فقط نقش حمایتی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه