English

استاندار ایلام:

لازمه استمرار راه انقلاب، بصیرت افزایی است

استاندار ایلام در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در استانداری گفت: پیام شهدا اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از دین رسول الله ( ص ) و امر به معروف و نهی از منکر است.

لازمه استمرار راه انقلاب، بصیرت افزایی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در استانداری ایلام افزود: چشم فتنه با حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، کور شد و بار دیگر فتنه آنان خنثی شد.

این مسئول در ادامه گفت: شهدا زنده هستند و روح آنان ناظر بر اعمال و رفتار ما است و ما هم نیاز به شفاعت این عزیزان داریم.

وی با بیان اینکه انتخاب شهدا آگاهانه و با بصیریت بود، افزود: شهدا از همه وجود خود گذشتند که کشور با اقتدار در جنگ هشت ساله بر دشمن و استکبار پیروز شود.

بهرام نیا تاکید کرد: مردمی بودن مهم ترین دلیل پیروزی ما در جنگ بود و شهدای ما نظیر سردار سلیمانی دارای روحیه اخلاص و ولایت پذیری بودند.

وی پیام شهدا را اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از دین رسول الله ( ص) و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: لازمه استمرار راه انقلاب، بصیرت افزایی و جهاد تبیین است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر این نکته که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جان عزیز خود فدای انقلاب کردند، گفت: ضرورت دارد همه دستاوردها کشور در تمامی حوزه ها و بخش های مختلف اطلاع رسانی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه