English

همزمان با شب یلدا انجام شد؛

توزیع بیش از ۶۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: همزمان با شب یلدا، بیش از 6 هزار و 500 بسته معیشتی توسط خیران نیک اندیش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

توزیع بیش از 6500 بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نبی اله اله دادی با ارائه گزارشی از روند مشارکت نیکوکاران برای گرمابخشی به شب یلدای نیازمندان، اظهار داشت: همزمان با شب یلدا، بیش از 6 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد تومان به خانوارهای تحت پوشش اهدا شد.

اله دادی با اشاره به اینکه کمک های خیران و نیکوکاران تا قبل از شب یلدا بین خانواده های تحت پوشش و نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: در بسته های اهدایی با توجه به نیت و میزان اعتبار جمع شده اقلامی از جمله: آجیل، میوه، شیرینی و مواد غذایی از انواع برنج، روغن، ماکارونی و... بوده است.

وی به مساعدت حامیان فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: در ایام پایانی فصل پائیز و شروع زمستان، حامیان نیکوکار علاوه بر اهدای البسه گرم و هدایای غیرنقدی، بیش از 3 میلیارد تومان بصورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند. 

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از حمایت خیران، گفت: همراهی بیشتر مردم برای مشارکت در چنین طرح‌هایی به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی این امکان را می‌دهد تا خدمات مطلوب تری به مردم نیازمند ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه