English

شهردار کلانشهر شیراز اعلام کرد؛

تصویب برنامه شیراز ۱۴۰۴ در شورای اسلامی شهر

شهردار کلانشهر شیراز گفت: برنامه شیراز ۱۴۰۴ برنامه‌ای بسیار کاربردی است که باهمت شورای اسلامی شهر تصویب‌شده و با عملیاتی شدن آن شاهد تغییرات زیادی در کلانشهر شیراز خواهیم بود.

تصویب برنامه شیراز ۱۴۰۴ در شورای اسلامی شهر

به گزارش خبرگزاری موج فارس، نشست مشترک نمایندگان وزارت کشور و کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی و شهردار کلانشهر شیراز و رؤسای شورای اسلامی شهرستان شیراز و استان فارس به میزبانی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

محمد حسن اسدی شهردار شیراز نیز با اظهار امیدواری از نتایج این نشست مشترک با بیان اینکه بودجه ۱۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری این کلانشهر بیان کرد: بودجه امسال نسبت به سال ۱۴۰۰ که با ۶هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بسته‌شده بود، رشد ۲۵۰ درصدی داشته است.

 اسدی اظهار کرد: ۸۵درصد بودجه امسال به فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد که شامل پروژه‌های مختلف عمرانی، ویژه و ستاره‌دار است.

به گفته این مقام ارشد کلانشهر شیراز؛ با تلاش شبانه‌روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز یک ردیف در بودجه به نام بودجه محرومیت‌زدایی اضافه شد که ۵۱۰۰ میلیارد ریال بوده و به ۴۰ محله با ۷۷ پروژه تعلق‌گرفته است.

اسدی تصریح کرد: برنامه شیراز ۱۴۰۴ برنامه‌ای بسیار کاربردی است که باهمت شورای اسلامی شهر تصویب‌شده و با عملیاتی شدن آن شاهد تغییرات زیادی در کلانشهر شیراز خواهیم بود.

شهردار شیراز بیان کرد: در سال جاری فاز یک خط ۲ مترو با بیش از ۸.۵ کیلومتر از ایستگاه قهرمانان تا میدان امام حسین(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: توسعه شمال شرقی فاز ۲ خط دو قطار شهری با طول بیش از ۵کیلومتر و اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان نیز از میدان آزادی تا فضیلت به‌زودی آغاز می‌شود و خط سوم نیز در ادامه خط یک از معالی‌آباد تا ایستگاه راه‌آهن در درگاه شمال غربی شیراز ادامه پیدا می‌کند.
آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه