English

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد؛

دستگیری ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان بابلسر

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از دستگیر 5 حفار غیرمجاز در شهرستان بابلسر خبر داد.

دستگیری 5 حفار غیر مجاز در شهرستان بابلسر

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به تعامل و جلب مشارکت اجتماعی این فرماندهی با سایر نهادهای دولتی و مردمی، اظهار داشت: در راستای اهداف سازمانی و با بهره گیری از ظرفیت‌های مشارکت‌های مردمی می‌توان از هرگونه جرائم علیه مواریث تاریخی _ فرهنگی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس اخبار رسیده از میراث‌بانان افتخاری مبنی بر حضور افرادی با هویت نامعلوم در حال حفاری که بلافاصله مأمورین یگان حفاظت شهرستان به محل اعزام شدند و پس از هماهنگی با نیروی انتظامی شهرستان و با دستور مقام قضایی، در یک عملیات مشترک توانستند 5 نفر از حفاران غیرمجاز را دستگیر کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: در عملیات مشابه انجام شده، از متهمان ابزار و ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: در این رابطه افراد دستگیرشده با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

کردان یادآور شد: هموطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به سامانه خبری یگان حفاظت از آثار تاریخی استان مازندران با شماره تلفن ۳۳۹۱۰۰۷ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه