English

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بیماری دانشجویان در دانشگاه صنعتی اصفهان

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به مراجعه شماری از دانشگاهیان با علائم گوارشی و تب به این مرکز، گفت: وضعیت بهداشتی بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی تحت کنترل است.

آخرین وضعیت بیماری دانشجویان در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ضیایی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام اینکه از روز گذشته تعدادی از دانشگاهیان با علائم تب و مشکلات گوارشی به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه کردند، اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه از مراجعان توسط پزشکان مرکز بهداشت و درمان، احتمال شیوع بیماری ویروسی یا مسمومیت غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تشخیص اولیه پزشکان مرکز بهداشت شیوع بیماری ویروسی بوده، افزود: ضمن انجام اقدام‌های اولیه پزشکی برای کلیه مراجعان، کارشناسان و بازرسان بهداشت و درمان استان اصفهان و مرکز مبارزه با بیماری‌های عفونی، به دانشگاه فراخوانده شدند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با تأکید بر این مسئله که تمامی اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است خاطر نشان کرد: تمام امکانات و الزامات درمانی به دانشگاهیان در حال انجام است و جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده‌های گرامی وجود ندارد.

ضیایی گفت: از کلیه دانشجویان خواسته شده است برای تهیه دارو صرفاً به داروخانه‌ها مراجعه کرده و از تأمین دارو از مکان‌های متفرقه و مصرف داروهای دیگر جدا خودداری نمایند.

وی افزود: دانشجویان عزیز توصیه‌های بهداشتی در محیط خوابگاه را بیشتر از قبل رعایت کنند تا درصورت شیوع بیماری ویروسی، از انتشار گسترده‌تر جلوگیری شود.

در ادامه این خبر آمده است: در بین افراد مبتلا، علائم شدید تا خفیف دیده شده است با این حال وضعیت سلامتی دانشجویانی که تحت درمان قرار گرفته‌اند، رو به بهبود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه